וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעללו מינית בנער וחוררו את אוזנו

קובי מנדל

9.12.2009 / 11:00

שלושה נערים מואשמים כי ביצעו מעשי סדום בנער בן 17 ופצעו אותו בעת ששהו בבית המעצר קישון. לפי כתב האישום, הם גם חוררו את אוזנו באמצעות כבל חשמלי, במטרה לסמן את היותו עבד

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד שלושה נערים בגין ביצוע מעשי סדום בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות. לפי האישום, שלושת הנערים, נער בן 17 מחדרה, נער בן 15 מחיפה ונער בן 17 מהכפר מכר, ביצעו את המעשים בנער בן 17 שהיה עצור יחד עימם בבית המעצר קישון לפני כשבועיים. בנוסף, הם מואשמים בשיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד איילת השחר ביטון-פרלה מפרקליטות מחוז חיפה, בעת ששהו הנערים בחצר בית המעצר, תקף הנער מחיפה את המתלונן והיכה אותו בפניו. לאחר מכן הובילו הנאשמים את הנער המתלונן לתא השירותים המצוי בחצר בית המעצר. שם, נטען, אחזו בו שניים מהנערים, והנער מחדרה הפשיט אותו ממכנסיו וביצע בו מעשה סדום, שלא בהסכמתו ולמרות תחינותיו של הנער שיפסיקו את מעשיהם.

לפי כתב האישום, הנערים חזרו מספר פעמים על מעשי הסדום, כאשר בכל פעם שני נערים אחזו בנער והשלישי ביצע בו מעשה סדום. בתום מעשיהם לקח אחד הנערים כבל חשמל, ובאמצעותו חורר את אוזנו הימנית של הקורבן. הנערים הורו לו להשאיר את הכבל באוזנו ואמרו לו שכך הוא מסומן כעבד שלהם. מיד לאחר סיום מעשיהם, איימו השלושה על המתלונן שיפגעו בחייו אם יספר על מעשיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully