וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 שנות מאסר לאם שהטביעה את בנה למוות

9.12.2009 / 9:41

אולגה בוריסוב הודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בהריגת בנה בן ה-4 בשנה שעברה. בית המשפט: "דמו של המנוח זועק מבין גלי הים"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) שמונה שנות מאסר על אולגה בוריסוב, שהודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בהריגת בנה אלון בן ה-4 באוגוסט אשתקד. "לא בקלות אנחנו מאמצים את הסדר הטיעון. דמיו של המנוח צועקים מבין גלי הים בהם טבע", כתבו השופטים, והוסיפו כי "מדובר במעשה נורא שבו קופחו חיי ילד שהיה רשאי לגדול על ידי מי שהעניקה לו אותם".

לפי כתב האישום שהוגש נגדה בסוף אוגוסט 2008, לקחה בוריסוב את בנה אלון לחוף ימה של בת ים בשעה 1:00 לפנות בוקר, ובעודו ישן הכניסה אותו למים והטביעה אותו. במקור היא הואשמה ברצח, אולם הפרקליטות הסכימה להמיר את העונש להריגה בשל מצבה הנפשי של בוריסוב.

"זה יהיה בלתי מוצדק להדביק לה תווית של רוצחת. לא מדובר בהמתה רגילה. מדובר בהמתה של אם מסורה, שמעולם קודם לא פגעה בבנה", אמרה בשלב הטיעונים לעונש התובעת במשפט, עו"ד טוני גולדנברג מפרקליטות מחוז תל אביב. התביעה ביקשה לגזור על בוריסוב שמונה שנות מאסר, "מכיוון שהבטן הציבורית לא יכולה לבלוע הסתפקות בעונש סמלי".

בעלה של בוריסוב ואביו של אלון, אילן יהודה, עמד לצדה של אשתו לאורך כל המשפט. יהודה סיפר לשופטים שרעייתו סבלה מדיכאון, וזה מה שהוביל אותה להטביע את בנה. "צעקתי עליה, השפלתי אותה, דחפתי אותה. לא הבנתי שהיא חולה. היא השתנתה, אבל האהבה לילד תמיד נשארה", העיד.

פרקליטה של אולגה בוריסוב, עו"ד יוסי זילברברג, אמר לאחר הדיון כי בכוונתו לערער לבית המשפט העליון על חומרת העונש. לדבריו, "אין בעונש שום התחשבות בשיקולים שהוצגו לבית המשפט, אין בו רחמים ואין בו חמלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully