וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבן נוסף למשבר: רונלד מקדונלד

9.12.2009 / 7:01

ירידה נוספת, שנייה ברציפות, נרשמה במכירותיה של רשת המזון האמריקאית, על רקע האבטלה הגואה בארה"ב. מדובר הירידה החודשית הרביעית בלבד של הרשת ב-6 וחצי שנים

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס דיווחה היום על ירידה חודשית שנייה ברציפות במכירותיה בארה"ב, לאחר שהאבטלה הגבוהה בארה"ב פגעה במכירות הרשת, שעד כה הצליחה למנוע מהמשבר הכלכלי להשפיע על ביצועיה, ועל רקע תחרות חזקה מצד רשתות אחרות שהורידו את מחיריהן.

מקדונלד'ס דיווחה היום כי מכירותיה בארה"ב ירדו ב-0.6% בחודש נובמבר, לאחר ירידה של 0.1% באוקטובר. הירידה החודשית במכירותיה של הרשת בארה"ב היא הרביעית בלבד ב-6 וחצי השנים האחרונות. מכירותיה של הרשת מחוץ לארה"ב עלו בשיעור מתון מהצפוי של 0.7% בנובמבר.

מקדונלד'ס, רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, הייתה אחת מהמרוויחות הגדולות של המשבר הכלכלי, לאחר שמחיריה הזולים אפשרו לה להגדיל את מכירותיה בניגוד למסעדות יקרות יותר. בנובמבר 2008 זינקו מכירותיה של הרשת בארה"ב ב-4.5% וברחבי העולם ב-7.7%. עם זאת, בספטמבר הזהירה מקדונלד'ס כי היא אינה חסינה בפני המיתון.

"נראה שלאחר קרוב לשבע שנים של עליות רצופות במכירות, מקדונלד'ס תצטרך לעבוד קשה יותר כדי להגדיל את מכירותיה בארה"ב", אמר אנליסט מסעדות של סטנדרד אנד פור'ס, מארק בשם. "בסופו של דבר, מקדונלד'ס זקוקה לשיפור בשוק העבודה כדי לחזור לעלייה במכירות", אמר אנליסט המסעדות של מורנינג סטאר, אר.ג'יי הוטובי. שיעור האבטלה בארה"ב עמד על 10% בחודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully