וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי היא האלמונית שפונתה מבית טייגר וודס?

אמבולנס הוזעק לביתו של שחקן הגולף ופינה אישה לביה"ח. לאחר שעות של עיסוק בנושא בכלי התקשורת, התברר כי מדובר בחמתו. אשתו של וודס עזבה את הבית, לאחר שעוד נשים חשפו פרטים על חיי המין שלו

הצרות ממשיכות לפקוד את טייגר וודס, כוכב הגולף שעלה לכותרות בהקשרים שליליים לאחר תאונת הדרכים בה היה מעורב לפני שבוע וחצי. היום (שלישי) דווח, כי אישה בלונדינית פונתה מביתו של וודס לבית החולים על אלונקה, כשהיא מונשמת. גורמים בבית החולים סירבו למסור פרטים על זהותה של האישה, אולם מסרו כי היא שוחררה מבית החולים. רק לאחר מספר שעות, בהן עסקה התקשורת האמריקאית בשאלה זהות האשה, דיווחה רשת NBC כי מדובר בחמותו של וודס, ברברו הולמברג, פוליטיקאית שבדית וחברת פרלמנט בעברה שהגיעה לביקור מפתיע בארצות הברית, ככל הנראה בכדי לתמוך בביתה בשעות הקשות שעוברות עליה.

על פי הדיווחים, אמה של אלין נורדגרן נלקחה מאחוזתו של וודס בפלורידה כשהיא מחוברת לאמצעי החייאה, לאחר שמכבי האש קיבלו שיחת מצוקה מהמקום. מספר דקות לאחר שהאמבולנס הגיע עם האישה הבלתי מזוהה לבית החולים, קלטו מצלמות הטלוויזיה רכב מסחרי שחור, הזהה לזה שהיה מעורב בתאונה של וודס, כשהוא חונה סמוך לבית החולים.

שחקן הגולף טייגר וודס ואשתו אלין נורדגרן. AP
עזבה את הבית? וודס ואשתו/AP

הדיווחים הללו הם האחרונים בשרשרת ארוכה של שערוריות שנקשרו בשבועיים האחרונים בשמו של שחקן הגולף. במהלך הלילה אף דווח כי נורדגרן עזבה את ביתם המשותף, לאחר שלאחרונה צצו שמונה נשים שטענו כי ניהלו רומן עם בעלה.

אחת העדויות התקבלה לפני כשבוע ממלצרית קוקטייל, שטענה כי ניהלה רומן עם וודס במשך 31 חודשים. ג'יימי גרובס בת ה-24 טוענת שקיימה יחסי מין עם הספורטאי העשיר בעולם לפחות ב-20 הזדמנויות שונות. על פי הסאן הבריטי היא אף אמרה שוודס הורה לה למחוק את שמה מהמשיבון שלה, מפני שה"חצי השני" שלו בודקת את השיחות הנכנסות. ג'יימי חשפה את המסרונים ובהם נכתב, בין היתר "היי, זה טייגר, אני מבקש ממך טובה עצומה. האם את יכולה להוציא את שמך מהמשיבון? אשתי עברה על הטלפון והיא עשויה להתקשר אליך, אם את יכולה תוציאי את שמך משם, אולי תשאירי מספר... את חייבת לעשות את זה למעני".

מדי יום נחשפת בתקשורת האמריקאית אשה נוספת שמספרת על יכולותיו המיניות של וודס. אחת מהן אף סיפרה כי הכוכב הציע לה מיליון דולרים בכדי שתשמור על שתיקה. ככל הנראה הצעה כזו לא הגיעה אל מאטין נינט, שבראיון שהעניקה הלילה לרשתות הטלוויזיה סיפרה כי וודס הוא "מאהב מצויין, מלא תשוקה ואגרסיבי".

האשה האחרונה שנחשפה בתקשורת וטענה כי שכבה עם וודס היא שם מוכר יחסית בארצות הברית, בעיקר בקרב תעשיית המין. הולי סמפסון, כוכבת סרטי פורנו, סיפרה כי שכבה עם וודס בשנת 2004, עוד לפני שהוא ונורדגרן נישאו, אלא רק יצאו. סמפסון, כמו מרבית הנשים עימם ניהל וודס לכאורה יחסים, היא דוגמנית בלונדינית או עובדת במועדון לילה. מלצרית בשם סינדי לאוטון תיארה אף היא בראיון לצהובון בריטי את יחיסה עם וודס וסיפרה כי "לפעמים נראתי כמו בובת סמרטוטים לאחר לילה איתו. הוא ממש אהב את זה קשוח. הוא רצה להצליף בי ואהב למשוך לי בשיער בזמן שקיימנו יחסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully