וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוקץ הנוצץ: ניסה לגנוב תכשיטים - ונלכד

איילה חננאל

7.12.2009 / 18:16

אדם שהתחזה לאיש הנהלה וגנב מחנות תכשיטים סחורה בשווי מאות אלפי שקלים, נעצר בזכות שיחת טלפון מקרית כשהיה בדרכו לרוקן סניף נוסף של הרשת

העוקץ שנכשל: תרגיל עוקץ במסגרתו נלקחו תכשיטים בשווי 240 אלף שקלים מחנות תכשיטים ברחוב דיזנגוף בתל אביב נכשל היום (שני), במזל בזכות שיחת טלפון מקרית. בסופו של דבר, נעצר החשוד בתרגיל העוקץ, והתכשיטים הוחזרו לחנות. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

במשטרה מעריכים, כי החשוד אסף מידע בשבועות האחרונים על מספר סניפים של רשת התכשיטים "תכשיטי האר"י", לצורך ביצוע תרגיל עוקץ. הוא ערך מספר שיחות טלפון, בהן הזדהה בפני מוכרות החנות כאחד מאנשי הנהלת החברה, וטען שעליו לאסוף את תכשיטי הזהב והתכשיטים המשובצים של הקולקציה הקודמת. אמש, בשיחת הטלפון האחרונה לפני הביצוע, חזר החשוד על הזמנתו, והבוקר בא לאסוף את השלל בדמותו של נהג מונית.

המוכרות, שהניחו כי החשוד אכן אוסף את התכשיטים מטעם ההנהלה, הגישו לו את התכשיטים, בשווי 240 אלף שקלים. למזלן, מספר דקות בלבד לאחר שהחנות רוקנה, התקשרה אחת מעובדות ההנהלה לחנות כדי לברר פרטים אודות תכשיט מסוים ואז התבשרה על ידי מוכרת החנות כי כל הקולקציה נלקחה. העובדות מיהרו להכניס את המשטרה לתמונה, וזו עצרה את החשוד בתוך דקות, כשהוא בדרך לעקיצה נוספת, הפעם בסניף ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully