וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: מתחם "המכתש" ברמת גן יפונה

גיא ליברמן

7.12.2009 / 17:20

הפועל רמת גן תיפרד באופן סופי ממגרש ”המכתש”. בתמורה, תפוצה ב-3.2 מיליון שקל על ידי יורוקום נדל”ן של שאול אלוביץ’

קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן תפרד באופן סופי ממגרש הכדורגל "המכתש" בגבעתיים, לקראת הריסתו ובניה עתידית של 2 מגדלי מגורים ובהם 165 דירות במקום. בתמורה, תפוצה ב-3.2 מיליון שקל על ידי יורוקום נדל'ן שבשליטת שאול אלוביץ. כך פסק הבורר, השופט בדימוס בועז אוקון.

אוקון דן בתביעה שהגישה הפועל רמת גן נגד יורוקום נדל"ן וחברת "עמלנו", שהחזיקה במגרש מטעם ההסתדרות. על פי הסדרים מהעבר ופסיקות קודמות של בתי משפט שטיפלו בנושא הייתה אמורה הפועל רמת גן לפנות את האצטדיון שבשכונת בורוכוב בגבעתיים לפני זמן רב, אלא שפניות חוזרות ונשנות מטעמה להליכים משפטיים עיכבו את פינוי המגרש.

לפני מספר חודשים נקבע, כי אוקון ישמש כבורר בסכסוך על מנת להביא לסיום כל ההליכים המשפטיים בין הצדדים. אוקון הצהיר כי הסכים לשמש כבורר בזכות התערבות של ראש עיריית רמת גן צבי בר בסכסוך ובזכות מכתב שכתב בחודש אוגוסט לפיו עיריית רמת גן התחייבה להקצות מקרקעין חלופיים עבור פעילות הקבוצה בסמוך ומדרום לבית החולים תל השומר.

על פי קביעתו של אוקון שניתנה היום תפנה הפועל רמת גן את כל פעילותה בתום עונת המשחקים הנוכחית ולא יאוחר מ-30 ביוני 2010. אוקון אף קבע קנס לכל יום איחור בפינוי האצטדיון בסך של 15 אלף שקל. מנגד קבע אוקון כי יורוקום נדל"ן תפצה את קבוצת הפועל רמת גן בסכום של 3.19 מיליון שקל.

את הפועל רמת גן ייצג בהליך עו"ד רנן גרשט ממשרד נאור גרשט עורכי דין, את חברת עמלנו ייצג עו"ד עופר נועם ואילו את חברת יורוקם נדל"ן ייצג עו"ד שמואל ורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully