וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד בב"ש דקר את חברו והורחק מביה"ס

רמי שני

7.12.2009 / 13:39

תלמיד תיכון בבאר שבע דקר תלמיד אחר ופצע אותו באורח קל. צוות משותף של משרד החינוך והעירייה החליט להרחיק את החשוד בדקירה מלימודיו בבית הספר

תלמיד כיתה ט' בתיכון בבאר שבע, נדקר הבוקר (שני) על ידי בן כיתתו ופונה לקבלת טיפול רפואי במצב קל. מנהל בית הספר פינה את הנדקר לטיפול רפואי ובמקביל חקרה המשטרה את החשוד בדקירה.

השניים החליטו להרחיק לאלתר את התלמיד הדוקר מבית הספר והחליטו לבחון את המשך דרכו במערכת החינוך בעיר. השניים מסרו על כוונתם לגלות אפס סובלנות כלפי מקרים דומים של אלימות. מנהלת המחוז אף הנחתה לכנס מועצה פדגוגית שמטרתה להתוות את דרכי הטיפול למקרה זה ולמקרים דומים.

באירוע אלימות אחר שאירע אתמול באזור הדרום, נפגע תלמיד כיתה י"ב מבית ספר אזורי במערב הנגב באורח קל עד בינוני. התלמיד שעל פי החשד הוכה על ידי מספר נערים בתוך שטח בית הספר, פונה לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא סובל מפגיעת ראש.

הנהלת בית הספר טיפלה במקרה והגישה תלונה למשטרה. ככל הידוע, הילד שהותקף אינו משתף פעולה עם החוקרים, אולם הנהלת בית הספר מסרה למשטרה שמות של תלמידים שמעורבים בתקיפה. מנהלת בית הספר מסרה הבוקר כי צוות הייעוץ של המוסד החינוכי התכנס כבר אתמול כדי לבדוק כיצד מטפלים במקרה.

מחנכי הכיתות וצוות ההנהלה שוחחו עם התלמידים על המקרה והתריעו על קשר השתיקה שנשמר בנוגע לזהות המעורבים בתקיפה. חלק מהתלמידים המעורבים כבר הושעו מבית הספר ובשטח בית הספר תוגברה נוכחות אנשי האבטחה. ראשי היישוב שבו מתגורר הנער שהותקף דנו במקרה עם מנהלת בית הספר ובמקביל נמסרה הודעה לכל ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully