וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצחת הסקסית מאיטליה היא גם סופרת

עיתון איטלקי מדווח כי אמנדה נוקס, הצעירה האמריקאית שהורשעה באיטליה בסוף השבוע ברצח, זכתה בתחרות הסיפור הקצר על תיאור של צעירה שנפצעה אנושות במסיבת סמים

אמנדה נוקס, שהורשעה ביום שישי ברצח צעירה שסירבה להשתתף במסיבת מין וסמים, זכתה בפרס בשווי 100 אירו בתחרות סיפורים קצרים בכלא בו היא יושבת בפרוג'ה. כך טוען היומון קוריירה דל אומבריה, שמפרסם היום (שני) את הסיפור הזוכה "אמורה מיו", שעליו חתומה מארי - שמה השני של אמנדה - פאצ'ה (שלום).

התחרות נערכה בכלא קפאנה, בו כלואה נוקס, ביוזמת ארגון קריטאס, המקפיד לשמור על חיסיון שמות המחברים. הצעירה האמריקאית פרסמה בעבר סיפורים ברשת האינטרנט בשם העט "פוקסי נוקסי". בקובץ הסיפורים שפרסמה כסטודנטית לכתיבה יוצרת ברשת מייספייס, הופיעו סיפורי זוועה על הטרדה כפייתית ואונס, כמו גם משפט, פרי עטה, לפיו "בחורות לא יודעות מה הן רוצות - צריך להראות להן".

במרכזו של הסיפור הזוכה, עומדת צעירה הנפצעת אנושות בעיצומה של מסיבת סמים, ומקבלת מכתב לוהט מצעיר מאוהב, המתייסר על שלא נחלץ לעזרתה.

אמנדה נוקס הנאשמת ברצח מרדית קרצ. AP
אמנדה נוקס הנאשמת ברצח מרדית קרצ/AP

"כאשר חזרתי בחזרה, הם כבר לקחו אותך לבית החולים, אבל את חייבת לדעת שאני לא התכוונתי לנטוש אותך... אני רק מקווה שאת בסדר. אנא, סלחי לי", כתבה נוקס בסיפור הקצר, במה שנשמע כמו וידוי מפיו של רודי גואדה, שהורשע בתחילה ברצח. גואדה הכחיש כל קשר לרצח ואמר בעדותו כי החרטה היחידה שלו היא שלא עזר לנרצחת כאשר היא דיממה למוות במיטה לאחר שנדקרה בצווארה.

בליל שבת נידונה נוקס ל-26 שנות מאסר בגין חלקה ברצח ואונס צעירה בריטית בת 21, מרדית קרצ'ר. חברה לשעבר, האיטלקי רפאלה סולצ'יטו, וצעיר מחוף השנהב, רודי גואדה, המוכר כסוחר סמים, הורשעו גם הם במעשה.

גופתה של קרצ'ר התגלתה בנובמבר 2007, כשהיא מוטלת עירומה על מיטתה וגרונה משוסף. במקום נמצאו אז נוקס וסולצ'יטו, סטודנט איטלקי ובן זוגה של נוקס, זה שבועות אחדים. לשוטרים שהוזעקו לדירה, סיפרה נוקס כי הבחינה בעקבות דם בחדר האמבטיה רק זמן קצר קודם לכן, עת שבה לדירתה מביתו של מאהבה סולצ'יטו, שם העבירה, לדבריה, את הלילה.

לאחר מספר ימים שינתה נוקס את גירסתה וסיפרה כי היתה בדירה עם חברה האיטלקי ושבעל פאב מקונגו התבודד עם קרצ'ר בחדרה. "רק רצינו להשתעשע קצת", אמרה לחוקרים לפי דיווחי העיתונים באיטליה, "כששמעתי אותה צורחת, אטמתי את האוזניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully