וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום לפעילי "האחים המוסלמים" במזרח י-ם

גלעד גרוסמן

7.12.2009 / 10:43

הותר לפרסום כי נגד שלושה פעילים בארגון הוגשו כתבי אישום בגין מימון פעילות תנועת האחים המוסלמים במזרח ירושלים וחברות בארגון טרור. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם

הותר היום (שני) לפרסום כי לבית משפט השלום בירושלים הוגשו לפני כשלושה שבועות כתבי אישום נגד מחמד ארנאוט, נאסר הדמי ועבד בסט אבו אלמפלפל, הנאשמים בחברות בתנועת "האחים המוסלמים". השלושה, תושבי מזרח ירושלים, מואשמים בעבירות של חברות בארגון טרור, חברות ופעולות בהתאגדות בלתי מותרת ובאיסור פעולה ברכוש טרור. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים הפליליים נגדם.

הנחת אבן פינה לשכונה יהודית בג'בל מוכבר. רויטרס
קידם פרויקט בנייה בשכונה. ג'בל מוכבר/רויטרס

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד ארז פדן מפרקליטות מחוז ירושלים, ארנאוט, בן 40 משכונת א-טור, הוא אחד מבכירי התנועה בירושלים, "שקיימת זהות בינה ובין ארגון הטרור חמאס". הוא היה ממונה על פעילות ועדת ההסברה של התנועה והיה אחראי על מימון ועל פעילות אתר אינטרנט של האחים המוסלמים - "אל אקצא און-ליין".

מאז יוני הוא עמד בראש ארגון "ה.מ.מ.ה.", שמטרתו סיוע למשפחות שבתיהם נהרסו או מאויימים בהריסה בידי ישראל. הארגון נוהל בפועל על ידי הדמי ואלמפלפל. עד לחודש שעבר העביר ארנאוט כ-50 אלף שקלים למימון משכורות ושכר דירה של הארגון. בנוסף, הוא פעל לסייע בהשגת מימון נוסף לארגון מגורמים בחו"ל. כמו כן, הוא אישר קידום פרויקט שיכון גדול בשכונת ג'בל מוכבר שבו ייבנו 300 דירות, שליש מתוכן עבור פעילי האחים המוסלמים.

הדמי ואלמפלפל היו בקשר עם החמאס ועם "ארגון אל קודס הבינלאומי" בכדי לקבל מימון לארגון "ה.מ.מ.ה". במסגרת זאת אף יצא אלמפלפל לירדן ונפגש בעמאן עם המנהל המבצעי של ארגון אל קודס, זיאד חסן. השניים עסקו בפעילות בהכנת כרוזים ובפעילות מחאה נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully