וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים גילו שהזונה היא גבר, איימו ונעצרו

איילה חננאל

6.12.2009 / 20:55

3 חיילים הגיעו לחגוג את שחרורם בבילוי עם יצאנית. החיילים גילו מאוחר יותר שמדובר בגבר ופצחו באיומים לאחר שלא קיבלו את כספם חזרה. במקום לחתום על טופס טיולים בבקו"ם הם הובאו להארכת מעצר

שלושה חיילים שהגיעו אמש (שבת) לתחנה המרכזית הישנה בת"א, נעצרו בחשד שאיימו על יצאנית שהעלו לרכבם, לאחר שזו סירבה להשיב להם את כספם, כשגילו כי היא למעשה גבר.

השלושה, תושבי עכו בני 20, סיפרו בחקירתם במשטרה כי החליטו לחגוג את שחרורו של אחד מהם מהצבא ולשם כך נסעו לתחנה המרכזית הישנה בתל אביב במטרה לקיים יחסי מין עם יצאנית. הם החנו את רכבם בפינת הרחובות הגליל והשרון, הסמוכים לרציפי האוטובוס הנטושים של התחנה. אחד מהם נכנס לתא המטען של הרכב, השני יצא להמתין במרחק מספר מטרים מהרכב ואילו חתן השמחה הלך למצוא יצאנית.

החייל נכנס לרכב עם יצאנית אותה פגש ברחוב הסמוך, כאשר ככל הנראה חברו שהמתין בתא המטען התכוון להחליף אותו בסיום האקט, והחבר שחיכה בצד היה אמור להיות השלישי שיקיים יחסי מין עימה. החייל והיצאנית סיכמו על מחיר של 100 שקלים עבור יחסי המין והוא מסר לה את הכסף. אולם, כאשר זו התחילה להתפשט, התברר לבחור כי בעצם מדובר בגבר.

החייל שהופתע לגלות את מינה האמיתי של היצאנית, דרש לקבל בחזרה את כספו בטענה כי מדובר בהונאה. על פי החשד כאשר היא סירבה להשיב לו את כספו, יצא לפתע חברו מתא המטען של הרכב ואיים עליה כי "אני אשחט אותך בסכין אם לא תחזירי את הכסף". החייל הנוסף שהמתין מטרים ספורים מהרכב הצטרף גם הוא לחבריו ולטענת ה, השלושה איימו עליה עד ש"מרוב פחד החזרתי להם את הכסף". לאחר מכן נמלטו השלושה מהמקום ברכבם.

היצאנית רשמה את מספר הרכב של השלושה ומיהרה לדווח על המקרה למשטרה. כעבור זמן קצר נעצרו החיילים ברכבם סמוך לרחוב ארלוזרוב בעיר, לאחר שלטענת המשטרה חצו מספר רמזורים אדומים תוך כדי מנוסתם. היום, במקום לחתום על טופס טיולים בבקו"ם, הובאו שלושת החיילים להארכת מעצר בבית המשפט השלום בתל אביב, שם ביקש נציג המשטרה רס"מ משה פויסטרו להאריך את מעצרם של שניים מהם בארבעה ימים, וציין כי לאחד מהחיילים עבר פלילי הכולל הרשעה מלפני חודש בלבד בגין הונאה בכרטיסי חיוב וגניבה. את החייל השלישי ביקש לשחרר למעצר בית בין חמישה ימים.

פרקליטיהם של שלושת החיילים, עו"ד סנדי אלמוגי וולד בוסיס מטעם הסנגוריה הציבורית, טענו כי "החיילים רואים עצמם כקורבן. הם הגיעו לקבל את השירותים המבוקשים והמתלונן הונה אותם. למקום אף הגיעה חברה של המתלונן שאמרה לו למהר ולהגיש נגדם תלונה, לפני שהם ילכו ויגישו תלונה הפוכה". השופט אביחי דורון דחה את בקשתה של המשטרה ושיחרר את שלושת החיילים למעצר בית של יום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully