וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרום הקריה: גינדי משתלטים על פ"ת

גיא ליברמן

6.12.2009 / 10:47

גמול נדל"ן מכרה לגינדי החזקות קרקע בפתח תקווה תמורת 176 מיליון שקל - מדובר בקרקע לבניית 523 דירות עליה תכננה גמול בעבר להקים את הפרויקט "M המושבות"

חברת גמול נדל"ן שבשליטת ליאון רקנאטי נפרדת חלקית משכונת אם המושבות בפתח תקווה. החברה הודיעה הבוקר כי מכרה את מלוא זכויותיה ב-8 מגרשים בהם ניתן לבנות 523 דירות בתמורה ל-176 מיליון שקל.

הרוכשת היא חברת גינדי החזקות שבנתה מספר רב של דירות בשכונה בעשור האחרון. על הקרקע תיכננה בעבר גמול נדל"ן לבנות את פרויקט "m המושבות". המכירה מגלמת מחיר קרקע לדירה של 336.5 אלף שקל, הגבוה ב-10-15% מרמת המחירים הנהוגים בשכונה, מה שמצביע כי בגינדי החזקות מאמינים בהמשך עליות המחירים בשכונה.

נציין כי כאשר גמול רכשה את הקרקע בשנת 2005, גילמה העסקה מחיר של 190 אלף שקל קרקע לדירה. בגמול ציינו כי בעקבות המכירה היא צפויה לרשום רווח בסך של כ-40 מיליון שקל אשר ישמש בחלקו לפירעון חובות בנקאיים ובחלקו להמשך הפיתוח העסקי של החברה.

בגמול נדל"ן הסבירו כי "התמורה בגין העסקה כוללת סך של 120 מיליון שקל שיועברו לחברה תוך 90 יום, מתוכם סך של 20.5 מיליון שקל שהופקדו בנאמנות ויועברו לגמול נדל"ן בתוך 90 יום או במידה והרוכשים יפרו את התחייבויותיהם. את היתרה, בסך של כ-56 מיליון שקל, יעבירו הרוכשים תוך 18 חודשים".

בסמוך למגרשים שמכרה החברה, מחזיקה גמול נדל"ן במגרש נוסף לבניית מרכז עסקים בהיקף 34 אלף מ"ר שמיועד למסחר, משרדים ומרפאות. לדברי גמול נדל"ן, החברה תמשיך לקדם את תוכניות הבנייה בקרקע על מנת לפתח אותה בעצמה, והיא לא פוסלת הכנסת שותף לפרויקט.

מנכ"ל משותף בגמול נדל"ן, ארז בנדל אמר היום: "הנזילות הגבוהה שתיווצר בעקבות העיסקה, תאפשר לגמול נדל"ן להאיץ את קצב צמיחתה, לשמש את החברה להמשך פיתוח פרויקטים קיימים, וכן לאיתור הזדמנויות ולרכישת קרקעות לפרויקטים חדשים בתחום המגורים באזורי הביקוש אותם בוחנת החברה בימים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully