וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הפקיר למוות ידידה שלקחה מנת יתר

איילה חננאל

6.12.2009 / 11:28

תושבת תל אביב נמצאה ללא רוח חיים, לאחר שצרכה מנת יתר של סמים. המשטרה עצרה את ידידה בן ה-31 בחשד שלא מנע זאת ממנה. הוא חשוד גם בהעלמת ראיות

צעיר בן 31 נעצר אתמול (שבת) בחשד שהפקיר למוות את ידידתו בת ה-40. האישה נמצאה אתמול ללא רוח חיים בדירתה בנחלת בנימין בתל אביב. הידיד, ששהה במקום כשהגיעו השוטרים, סיפר כי השניים השתמשו בסמים ואלכוהול. הוא עזב, וכשחזר לביתה הבחין שהיא אינה חשה בטוב והזמין אמבולנס, אך היא מתה.

במשטרה מייחסים לחשוד גרימת מוות ברשלנות וכן שיבוש והעלמת ראיות. זאת לאחר שהחקירה העלתה כי החשוד לא מנע מידידתו לצרוך את כמות הסמים המופרזת, שהביאה למותה. בנוסף, נבדק החשד כי טרם הגעת השוטרים לדירתה, זרק החשוד והעלים את כלי השימוש בסמים.

בדיון על הארכת מעצרו של החשוד, טען נציג המשטרה משה פויסטרו כי "החשוד אמר שראה את האישה מסניפה מולו 40 שורות של קוקאין. אנו לא אומרים שהוא התכוון שהאישה תמות, אך הוא אפשר לה להשתמש בכמות גדולה מדי של סמים שהיו שם".

פרקליטתו של החשוד, עו"ד סנדי אלמוגי מטעם הסניגוריה הציבורית, טענה כי "בדירה של המנוחה היה מספר רב של משתתפים. המנוחה החלה את חגיגותיה ביום שישי בערב עם חברה נוספת והידיד הצטרף רק ב-6:00 בבוקר". נציג המשטרה השיב: "כן, אבל כשהיא מתה, החשוד שהה איתה בגפו במשך פרק זמן". השופט אביחי דורון דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד ושחרר אותו למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully