וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח הרמטכ"ל חשוד רק בניסיון למעשה סדום

איילה חננאל

6.12.2009 / 13:00

מעצרו של סרן א', החשוד בניסיון אונס בצעירה בת 22 בנמל תל אביב, הוארך בהסכמת הצדדים. המשטרה הסירה את החשד נגדו לביצוע מעשה סדום. ארוסתו: "ברור שאני תומכת בו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: רן צימט)

מעצרו של סרן א', מאבטח הרמטכ"ל החשוד בניסיון אונס בצעירה בת 22 בנמל תל אביב הוארך היום (ראשון) בארבעה ימים בהסכמת הצדדים. החשד, לפיו ביצע המאבטח גם מעשה סדום הוסר, וכעת הוא חשוד בניסיון אונס "בלבד". פרקליטיו, עורכי הדין בני וקרן נהרי, טענו בשמו כי הוא עדיין מכחיש את החשדות נגדו וציינו שישנם עדי ראייה שהם דורשים שייחקרו, ביניהם חבריו של א' שהיו איתו בליל האירוע.

כמו כן, טענו עורכי הדין כי תוצאות בדיקות הדם של א' שנעשו לו במטרה לבדוק אם סומם בליל האירוע, טרם הגיעו. ארוסתו של א' שלחה לו נשיקה בסוף הדיון, ואמרה כי "ברור שאני תומכת בו, אשאר חזקה".

מאבטח הרמטכל נובמבר 2009. אורי לנץ
לדברי המשטרה, בבדיקה שנערכה בדגימות שנלקחו מגופה של המתלוננת, נמצאו שרידי די-אן-איי עם התאמה מלאה לזה של החשוד/אורי לנץ

ביום חמישי הותר לפרסום כי די-אן-איי של א' נמצא על המתלוננת. לדברי המשטרה, בבדיקה שנערכה בדגימות שנלקחו מגופה של המתלוננת, נמצאו שרידי די-אן-איי עם התאמה מלאה לזה של החשוד. הקצין, שנמנה עם מאבטחי הרמטכ"ל, חשוד כי ניסה לאנוס את הצעירה בכוח, אך עוברי אורח שהגיעו למקום הצליחו לתפוס אותו בשעה שניסה להימלט לכיוון נהר הירקון.

ממצאי דגימות הדי-אן-איי שנלקחו מהמתלוננת בליל האירוע היו אמורים להתקבל בתוך שלושה ימים, אך חוקרי המשטרה הסבירו בדיון הארכת המעצר של החשוד שיש קושי להפיק די.אן.איי ראוי מהדגימות שמלאות במים ובוץ.

המשטרה ציינה שהחשוד סירב לאפשר להם לבדוק את החבלות שיש על גופו, וביניהן שריטה מאחורי אחת מאוזניו, מחשש שבשריטה יתגלה די.אן.איי של המתלוננת. לפי ההערכות, במהלך השבוע הבא תגיש המשטרה הצהרת תובע נגד החשוד, לקראת הגשת כתב אישום.

עדכון ראשון: 11:32

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully