וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים וארבעה פצועים בתאונה קטלנית בצפון

נעמה טלמור ואיילה חננאל

5.12.2009 / 20:38

בתאונת דרכים חזיתית שהתרחשה בין שני רכבים בכביש 886 נהרגו שני בני אדם שנלכדו ברכב בוער. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה ועוד שניים נפצעו באורח קל עד בינוני

מערכת וואלה!

(צילום: משה אסרף, עריכה: עידן גוראל)

בתאונת דרכים חזיתית שהתרחשה הערב (שבת) בכביש 886 סמוך לצומת עין זיתים, ליד צפת, נהרגו שני בני אדם וארבעה נוספים נפצעו, שניים מהם באורח קשה ושניים מהם באורח קל עד בינוני.

תאונת הדרכים התרחשה בין שני כלי רכב פרטיים. שלושה אבולנסים וניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיעו למקום, גילו כי אחד מן הרכבים בוער והזעיקו את כוחות הכיבוי. ההרוגים לכודים עדיין ברכב העולה באש. קטע הכביש בו התרחשה התאונה נסגר לתנועה לשני הכיוונים.

אילוסטרציה. ShutterStock
שני ההרוגים נלכדו ברכב שעלה באש/ShutterStock

עקיבא רוזנווסר, איש זק"א שנוכח במקום, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונה קשה מאוד שיש בה שני הרוגים. שמצבם לא מאפשר זיהוי בשלב זה. צוות של בוחני תאונות נמצא כעת במקום". רוזנווסר הוסיף כי נהג המכונית האחרת, שנפצע באירוע, אמר לו כי נהג הרכב האחר ניסה לעקפו טרם ההתנגשות.

זקי הלר, הדובר המבצעי של מד"א, אמר לוואלה! חדשות כי "ההרוגים נמצאים ברכב הבוער. קודם לכן חולצו חלק מהפצועים בחילוץ ארוך וממושך מהרכבים, ואילו עדיין עובדים על חילוצם של ההרוגים. ארבעת הפצועים פונו לבית החולים "זיו" בצפת." מבית החולים נמסר כי אחת מהפצועות היא אישה בת 50, ושלושה נוספים הם תושבי הישוב דלתון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תאונה צומת רמת ישי. זק"א
שתי תאונות דרכים קטלניות בכבישי הצפון/זק"א

מוקדם יותר הערב נפצעו חמישה בני אדם, בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים בצומת מצפה נטופה שעל כביש 65, בין צומת קדרים לצומת גולני. אמבולנסים של מד"א פינו את הנפגעים, בהם פצוע אחד באורח קשה, אחד באורח בינוני ושלושה באורח קל לבית החולים פוריה בטבריה. מחקירה ראשונית עולה כי רכב פרטי שנסע מצומת גולני לצומת נטופה סטה מנתיבו מסיבה לא ברורה, והתנגש חזיתית ברכב שהגיע מנגד. הנהג שנפצע באורח קשה הוא הנהג שסטה מן הנתיב, תושב אחד מכפרי הסביבה, בן 61.

בתוך כך, הערב נתפסו שני נהגים שיכורים בכבישי הצפון. צעיר בן 22 מכפר קנא נתפס סמוך לצומת יגור, כשהוא נוהג במהירות של 175 קמ"ש, בכביש בו המהירות המותרת היא של 90 קמ"ש. להגנתו אמר הצעיר לשוטרים כי "האוטו שלי חזק, אז ככה אני רגיל לנהוג". בדיקת אלכוהול גילתה רמת אלכוהול גבוהה פי 2 מהמותר בדמו של הצעיר. באירוע נוסף נתפס תושב קריית ביאליק, בן 24, בעת שנהג במשאית כבדה בכביש חיפה-ת"א הישן, ליד קרית ביאליק, באופן לא זהיר. בדיקת אלכוהול הראתה כי רמת האלכוהול בדמו של הצעיר גבוהה פי 4 מהמותר. רשיונותיהם של שני הנהגים נשלל במקום לחודש ורכביהם הוחרמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully