וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה לסחוט את מקדונלדס עם סרטון מפוברק

איילה חננאל

5.12.2009 / 18:05

תושב בקה אל גרביה בן 34 נעצר בחשד שהכין סרט מפוברק בו נראים זחלים של זבובים במטבח באחד מסניפי מקדונלדס וניסה לסחוט באמצעותו מיליוני שקלים מבכירים ברשת

תושב בקה אל גרביה בן 34 יובא הערב (שבת) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב בחשד שניסה לסחוט את רשת מקדונלדס באמצעות סרטון המציג זחלים של זבובים במטבחיה של אחד מסניפי הרשת.

סניף מקדונלד'ס. AP
לנציג החברה התלווה בלש שהציג עצמו כסמנכ"ל הכספים של מקדונלדס/AP

לפני כחודש הגיע נציג של החברה לתחנת המשטרה בהרצליה והגיש תלונה בה סיפר כי קיבל שיחה טלפונית מצעיר שהזדהה בשם בדוי וטען כי בידיו סרט שצולם באחת ממסעדות מקדונלדס ואשר מראה מפגעים תברואתיים חמורים. הצעיר דרש להיפגש עם אחד מנציגי החברה על מנת להציג בפניו את הסרט ולשוחח על הנושא.

לפני מספר ימים התקשר שוב הצעיר לנציג החברה והעלה דרישה למפגש כדי לדון בדרישות הכספיות שלו על מנת שלא יפיץ את הסרט. תוך כדי השיחה הקפיד הצעיר לשבש את קולו וכמו כן יצר קשר טלפוני בכל פעם ממספר טלפון שונה.

חוקרי תחנת גלילות בראשותו של רב פקד דאודי ניסים האזינו לשיחות הטלפוניות ואמש נקבעה פגישה בין הסוחט לבין נציגי חברת מקדונלדס בתחנת דלק באזור הרצליה ומול עיניהם של הבלשים. כמו כן, לנציג החברה התלווה בלש שהציג עצמו כסמנכ"ל הכספים של מקדונלדס. החשוד שהגיע למקום עם מכשיר לפטופ הציג בפני השניים את הסרט, שבמשטרה מספרים שעל פניו נראה כי הינו ערוך ומבוים.

בסרט נראים זחלים של זבובים במטבח באחד מסניפי מקדונלדס. הצעיר החשוד אמר בפניי המשתתפים בפגישה שיתייעץ עם בני משפחתו לגבי סכום הכסף אותו ידרוש בתמורה לאי הפצתו של הסרט ויחזיר להם תשובה בעוד כיומיים. הוא אף ציין כי מדובר במיליוני שקלים, היות ומדובר באחת מהחברות הגדולות בארץ.

בסיום הפגישה, עצרו הבלשים את החשוד. בחקירתו הוא קשר את עצמו למיוחס לו. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה מאחר ועל פי החשד מישהו מעובדי הסניף סייע לצעיר בהכנת הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully