וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח צה"ל מנע חדירה להתנחלות יצהר

יהושע בריינר

4.12.2009 / 9:48

תצפיתנים של צה"ל הבחינו בפלסטיני מתקרב ליישוב, כשעל פי החשד הוא נשא על גופו נשק חם וסכין. כוח של צה"ל שהוקפץ למקום פתח במרדף אחר הפלסטיני שהצליח להימלט

כוח תצפית של צה"ל זיהה הבוקר (שישי) אדם פלסטיני מתקרב ליישוב, כשעל פי החשד הוא נשא על גופו נשק חם וסכין. כוח של צה"ל שהוקפץ למקום, יחד עם חברי יחידת הכוננות של הישוב, פתחו במרדף ובסריקות אחר הפלסטיני שנמלט לאחד הכפרים הסמוכים.

לאחר זמן מה הופסקו הסריקות והחשוד לא אותר. בצה"ל ממשיכים לבדוק את האירוע. עם הפסקת החיפושים אחר הפלסטיני, אמרו גורמים מתוך ציבור המתנחלים לוואלה! חדשות כי לצה"ל יש אינטרס פוליטי במיזעור חשיבות האירוע.

ממזכירות יצהר נמסר, כי היא "מביעה תמיהה על כך שבמקום לעסוק בביטחון האזור, מעדיף דובר צה"ל להטיל ספק באירוע - שהדיווח עליו הגיע מכוח צה"ל שזיהה את המחבל - ולטעון כי 'האירוע בבדיקה', 'הנתונים אינם חד משמעיים' ושאר ירקות. נראה כי ההתגייסות הפוליטית והגזענית לצווי הקפאת הבניה לאזרחים, מעבירה על הדעת כמה קצינים שהתגייסו להגן על האויב".

בתוך כך, כוח של צה"ל איתר אתמול שני מטעני חבלה סמוך ליישוב בית אל. המטענים הונחו על ידי פלסטינים במשקלים של שלושה וחמישה ק"ג, וכוונו לפגוע בכוחות צה"ל. המטענים פוצצו באופן מבוקר. בצה"ל בודקים את נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully