וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי האב החשוד בהתעללות העידו במשטרה

איילה חננאל

3.12.2009 / 20:04

תושב ירושלים בן 45 נעצר בחשד שהתעלל בשלושה מילדיו. במשטרה טוענים כי האב נהג להניח סכין חמה על לשונם של הילדים כדי ללמדם לדבר בכבוד. האב מכחיש את החשדות נגדו

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של תושב העיר בן 45 החשוד כי התעלל בשלושה מתוך תשעת ילדיו. הגבר חשוד כי במהלך החודשים האחרונים התעלל בילדיו בני 9, 11 ו-12 באמצעות הנחת סכין חמה על לשונם.

האב נעצר בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי אגף הרווחה של העירייה. הילדים נחקרו על המעשים וסיפרו כי אביהם נהג להניח סכין על לשונם כדי לחנכם וללמדם לדבר עימו בכבוד, וכן להניח פלפל שחור על לשונם. עד כה נאספו ארבע עדויות מילדיו של האב. צו איסור פרסום הוטל על שמו ועל זהותו של החשוד. האב מכחיש החשדות נגדו.

השופטת חגית מאק – סלמונוביץ' ציינה בהחלטתה כי "מחומר הראיות עולים חשדות לביצוע העבירות והאפשרות של חשד לרשלנות בהשגחה על הילדים, במובן זה שייתכן וילדי המשפחה פגעו זה בזה והעמידו זה את זה בסכנת פגיעה באופן בלתי סביר".

האם סירבה לתת אוכל לילד

לפני כשלושה שבועות, התלונן נער בן 14 במשטרת מחוז תל אביב, כי אמו מסרבת לתת לו לאכול וכי בן זוגה מכה אותו. שוטרי סיור מרחב דן שהגיעו לדירת המשפחה בבני ברק, מצאו את בני הזוג כשהם שרויים בגילופין. כשביקשו השוטרים לעכב את בני הזוג לחקירה בתחנת המשטרה החלו השניים לתקוף אותם בבעיטות ובאגרופים.

לפני כשלושה חודשים נעצרו בני זוג מתל אביב בחשד שנהגו להתעלל בתינוקם, בן חודש וחצי. בני הזוג, תושבי שכונת התקווה בני 21, נעצרו בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת שכונות בתל אביב מבית החולים לילדים "דנה", לאחר שהתינוק הובא על ידי הוריו לטיפול במקום.

עדכון ראשון: 15:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully