וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 17 אנס באיומים נערה בת 17

גלעד גרוסמן

3.12.2009 / 16:01

נער בן 17 מראשון לציון נאשם כי אנס באיומים נערה בת 17 אותה הכיר בפנימייה בצפון. על פי כתב האישום, הנער איים על הנערה כי ידקור אותה ואז אנס אותה בכוח

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נער בן 17 מראשון לציון הנאשם בעבירות של אונס, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות וכליאת שווא של נערה בת 17. על פי כתב האישום, שהוגש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הנער אנס את הנערה, אותה הכיר בפנימייה שבה שהו בצפון הארץ, בחניון של התחנה המרכזית החדשה בתל אביב.

על פי כתב האישום, שהושג באמצעות באמצעות עו"ד יפית רושינק מפרקליטות מחוז תל אביב, הכיר הנאשם את הנערה בפנימייה שבה שהו בה בצפון הארץ. באישום הראשון נטען שהוא דחף אותה לספה, נישק אותה ונגע בה בניגוד לרצונה, ורק לאחר כחצי שעה היא הצליחה להימלט מהמקום.

באישום נוסף נטען, שלפני כשבוע בילו הנערה וחברתה בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב. בשלב מסוים הן נפרדו, והנאשם, שהיה בקרבת מקום וראה זאת, אמר למתלוננת שהוא יודע איפה נמצאת חברתה. הוא הוביל אותה לקומת החניון, הכריח אותה לרדת במדרגות כשהוא מאיים לדקור אותה אם לא תענה לדרישתו. לאחר מכן דחף את המתלוננת לקיר, נשען על גופה בכוח ואנס אותה.

המשטרה הגיעה למקום, והנאשם התנגד למעצר, השתולל, איים על השוטר וסירב להזדהות. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully