וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי, שדרות חוזרת לחיים

רמי שני

4.12.2009 / 15:56

בעיר מוכת הקסאמים מנסים לשכוח את מבצע עופרת יצוקה ולצאת לדרך חדשה. מיליוני שקלים מושקעים בימים אלו בתשתיות ובפיתוח אורבני. בירת הנגב המערבי משתקמת, סוף סוף

מהכיוון ממנו הגיעו רקטות לעבר שדרות, ייבנה בקרוב שער חדש לעיר. את השער עיצב ראש העיר הנוכחי, דוד בוסקילה, וחברת האדריכלים 'רימון'. כניסה זו, היא חלק מתכנית כוללת של הכניסה לשדרות, שגם היא מתוכננת בימים אלו וממומנת באמצעות תורמים מאנגליה. עלותה 5.4 מיליון שקלים והעירייה גייסה כבר את מרבית הכסף לפרוייקט. דרך הכניסה תכלול מרכיבי נוף ירוקים וגני משחקים ושעשועים לילדי העיר. גן דומה נחנך בתחילת השנה בהמשך ציר הנסיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה החדשה תהיה הגישה לאזור האזרחי מסחרי החדש של העיר. הדמיה של הכניסה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכניסה החדשה תהיה הגישה לאזור האזרחי מסחרי החדש של העיר. העירייה מובילה עוד שתי תכניות, לביסוס הליבה באופן חדשני ונאה. השוק העירוני יהרס ובמקומו יוקם מבנה קשתי גדול, שישמש כשוק רוכלים. הקשת תוקם בין שתי שדרות של חנויות ובעת שהשוק לא יפעל כיריד מכירות, יתקיימו בו אירועי תרבות שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכנית נוספת שמקדמת עיריית שדרות בימים אלו, היא שיקום המרכז המסחרי הישן של העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית נוספת שמקדמת עיריית שדרות בימים אלו, היא שיקום המרכז המסחרי הישן של העיר. מדובר בשני מבנים ארוכים וישנים ובכל אחד מהם יש כעשר חנויות ובתי עסק כמו מספרות, משרדי כוח אדם ועוד. המרכז שימש בין היתר כתפאורה לשדרי טלוויזיה, שביצעו שידורים חיים מהעיר בעת נפילה של רקטות בתוכה או בסביבתה. קשת ההצללה שלו רקובה מאוד והתשתיות בו התבלו גם הן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק מהתכניות כבר הוגשו לביצוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך לציר הכניסה, מתוכננת הקמה של תחנה ציבורית לאוטובוסים וקוי תחבורה עירוניים ובין עירוניים. בעבר היה במקום בו תוקם התחנה נחל, שניקז אליו בתקופת הגשמים מים מקוי הניקוז. בהמשך ערוץ הנחל, מתכננים בימים אלו בעירייה פרוייקט נוסף: אגם מים ופארק ירוק מסביבו.

חלק מהתכניות כבר הוגשו לביצוע. בשדרות אומרים, שלתושבים מגיעה עתה עיר חדשה וירוקה, שאותה לא היה ניתן ליצור במשך שמונה השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully