וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע מורידה מחיר הטיסה לאילת ל-99 ש"ח

זוהר בלומנקרנץ

2.12.2009 / 7:36

על רקע כניסת אל על לשוק הטיסות לאילת, תציע החברה מה-1 בינואר טיסות מוזלות בהן לא יחולקו לנוסעים מזון ושתיה. מקווה לעודד את תנועת הנוסעים לעיר שירדה ב-3% השנה

חברת התעופה ארקיע תצא במוצר ניסיוני חדש של טיסות Low Cost לאילת, במחיר 99 שקל לכל כיוון. זאת, במטרה לעודד טיסות לאילת, עקב המשבר בתנועת הנוסעים לעיר הנמל הדרומית.

מהחברה נמסר אתמול כי המחיר הזול יחול על מכירה מוקדמת של שישה שבועות מראש, בהזמנה דרך אתר האינטרנט. בטיסות אלה, שייצאו החל ב-1 בינואר, לא יחולקו אוכל ושתייה, אך ניתן יהיה לרכוש אותם בתשלום. אי אפשר יהיה לבטל או לשנות את ההזמנה, ונוסעים שירצו לקחת איתם כבודה יצטרכו לשלם 25 שקל עבור כל מזוודה.

המהלך של ארקיע מתבצע על רקע קריסת התנועה הפנים ארצית מנתב"ג. מנתונים של רשות שדות התעופה (רש"ת) על התעופה הפנים ארצית בין נתב"ג לאילת, שהגיעו אתמול ל-TheMarker, עולה כי תנועת הנוסעים רשמה ירידה של 55.5% לעומת נובמבר 2008, ואילו תנועת המטוסים ירדה ב-67.6%. מתחילת השנה ירדה תנועת הנוסעים בתעופה הפנים ארצית מנתב"ג לאילת ב-3% ואילו תנועת המטוסים הצטמצמה ב-33.7% לעומת ינואר-נובמבר 2008. כ-42 אלף נוסעים עברו בתעופה הפנים ארצית בנתב"ג לאילת וממנה בנובמבר השנה, לעומת כ-94.5 אלף נוסעים בחודש המקביל אשתקד.

מתחילת השנה עברו כ-412.1 אלף נוסעים בתעופה הפנים ארצית בנתב"ג, לעומת כ-424.9 אלף נוסעים בינואר-נובמבר 2008. תנועת המטוסים בתעופה הפנים ארצית בנתב"ג עמדה למן תחילת השנה על 7,067 המראות ונחיתות, לעומת 10,663 תנועות מטוסים בינואר-נובמבר 2008.

בענף התעופה הסבירו אתמול, כי הקריסה נובעת מהמשבר הנמשך בענף התעופה אשר הביא לצמצום בתנועת המטוסים, בפרט של המטוסים הגדולים אשר פועלים מנתב"ג ולא משדה התעופה דב בתל אביב; ובירידה בתנועת הנוסעים בדרך האוויר לאילת, בגלל המצב הכלכלי הקשה והמיתון במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully