וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין מתכננים הפגנת המונים במחאה על ההקפאה

3.12.2009 / 3:31

מועצת יש"ע תערוך בשבוע הבא הפגנת ענק מול ביתו של ראש הממשלה נתניהו בירושלים, תחת הסיסמא "לשבור את ההקפאה". עשרות אלפים צפויים להגיע לאירוע

הימין חוזר לכיכרות: מועצת יש"ע תערוך בשבוע הבא הפגנת המונים בירושלים, בדרישה לבטל את צו ההקפאה שהוטל על יהודה ושומרון. ההפגנה צפויה להיערך בכיכר פריז בבירה, סמוך לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחת הסיסמא "לשבור את ההקפאה". המארגנים כבר הודיעו כי האירוע יתקיים בכל מזג אוויר.

להערכת המתנחלים,להפגנה צפויים להגיע עשרות אלפים, כשכוונתם היא לצעוד בסיומה אל הקונסוליה האמריקאית הסמוכה בתהלוכת לפידים. בשנים האחרונות כמעט ולא קיימו ארגוני הימין הפגנות, וזו הפעם הראשונה מזה זמן רב שהמתנחלים מארגנים הפגנת המונים.

במכתב שהוציא מנכ"ל מועצת יש"ע, פנחס ולרשטיין, לראשי הרשויות ביהודה ושומרון, הוא קורא להם להירתם ככל יכולתם להבאת התושבים להפגנה. במכתב נכתב בין היתר כי על ראשי הרשויות "לשכנע את ראשי מוסדות החינוך לשתף את תלמידיהם בהפגנה", וכן "לבקש מהרבנים לדבר על העניין בשבת בבתי הכנסת".

כבר אתמול נתלו שלטי ענק ברחבי ההתנחלויות ביהודה ושומרון ובהם נכתב כי "הקפאת הבנייה היא קריסה אידיאולוגית, ערכית ומוסרית, גירוש שקט של אלפי מתיישבים מבתיהם, כניעה לתכתיב האמריקאי ואבן יסוד למדינה פלסטינית". מי שחתומים בין היתר על המודעות הם תנועות הנוער בני עקיבא, עזרא ואריאל, שצפויים להביא גם הם אלפי חניכים להפגנה.

אתמול הפרו ראשי הרשויות ומליאת מועצת יש"ע בעצמם את צו ההקפאה, כשהשתתפו בבנייתו של בית כנסת בישוב אפרת. "אני גאה על כך שניתנה לי ההזדמנות להיות עבריין", אמר ולרשטיין באירוע. הוא הוסיף כי "אנחנו נמשיך לבנות בכל ארץ ישראל ונמשיך במשימה הציונית בה התחלנו - והיא בניית ויישוב ארץ ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully