וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם חסן נסראללה מעורב בעסקת שליט?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.12.2009 / 19:03

מזכ"ל חיזבאללה אירח בביירות משלחת של בכירי חמאס ודן עמם בשורה של נושאים. לאור ניסיונו של נסראללה בעסקאות שבויים, לא מן הנמנע שנושא עסקת החייל החטוף הועלה לדיון

האם נסראללה נתן עצות לחמאס על עסקת שליט? מזכ"ל חיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, אירח היום (רביעי) בביירות משלחת של בכירי חמאס, בראשות בכיר הארגון בדמשק מוחמד נסר ונציג הארגון בלבנון אוסמה חמדאן ודן עמם בשורה של נושאים, ביניהם בהקמת ממשלת האחדות בלבנון ובנושאים אזוריים. בהודעה של חיזבאללה לא דווח כי המשלחת העלתה את נושא עסקת שליט בפגישה, אולם לאור ניסיונו של נסראללה בעסקאות שבויים עם ישראל, לא מן הנמנע שהנושא הועלה לדיון.

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. AP
בהודעה נמסר כי משלחת חמאס דנה עם נסראללה בשורה של נושאים אזוריים ובינלאומיים/AP

בהודעת הארגון נמסר כי משלחת חמאס דנה עם נסראללה בשורה של נושאים אזוריים ובינלאומיים, ובראשם "בנטייתה של ארצות הברית לטובת ישראל ובגושפנקא שהיא מעניקה למעשים של ישראל נגד העם הפלסטיני, זכויותיו והאינטרסים שלו". המשתתפים בפגישה דנו גם בהקמת ממשלת האחדות בלבנון והבהירו כי יש צורך לחדש את הדיאלוג הפלסטיני-לבנוני ולשפר את היחסים בין העמים.

נסר וחמדאן נחשבים לבכירים בחמאס, המעורבים גם בפרטי עסקת שליט המתגבשת בימים אלו. נסר נמנה על מקורביו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, בדמשק. לפני מספר ימים אמר נסר כי הנהגת חמאס בדמשק נפגשה עם משלחת הארגון לשיחות המשא ומתן בקהיר, וכי בכוונת ארגונו להשיג את העסקה הטובה ביותר למען העם הפלסטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully