וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזרת ניקתה מהבית 40 אלף שקל

איילה חננאל

2.12.2009 / 15:29

אם חד הורית בת 28 נעצרה בחשד שגנבה כסף ותכשיטים מבתים של שתי משפחות באזור תל מונד, אצלן הועסקה כעוזרת בית. לצערה, היא מכרה את התכשיטים בסכום נמוך בהרבה מהשווי האמיתי שלהם

עוזרת בית מאזור תל מונד חשודה בגניבה של כסף ותכשיטים מבתים בהן עבדה. בעקבות תלונות שהגישו נגדה שתי משפחות, היא נעצרה על ידי המשטרה והודתה במיוחס לה. לדברי המשטרה, היא גם התוודתה על חמישה מקרי גניבה נוספים ממשקי בית אחרים. בחקירתה סיפרה כי נהגה למכור את התכשיטים, ששוויים מוערך בכ-40 אלף שקלים. עם זאת, היא קיבלה תמורת השלל כ-5,000 שקלים בלבד. מדובר באישה בת 28 גרושה ואם לילדים. היא שוחררה בערבות עד תום חקירתה.

ראש מחלקת חקירות בתחנת כפר סבא, פקד רפי ועקנין, סיפר כי "שתי המשפחות אצלן עבדה החשודה כמנקה, הבחינו בתכשיטים שנעלמו מביתם וחשדו כי היא מעורבת בגניבתם. הם התעמתו איתה, והמנקה הודתה בפניהם כי אכן גנבה את התכשיטים".

ועקנין סיפר כי המשפחות הגיעו עם המנקה להסדר כספי, לפיו היה עליה להשיב את סכום עלות התכשיטים בתשלומים. אלא שהמנקה, שמכרה את התכשיטים בסכום נמוך בהרבה משוויים לא יכלה לעמוד בהסדר הכספי. אז הגישו המשפחות תלונה נגדה בתחנת משטרת כפר סבא. ועקנין הוסיף כי "המנקה נעצרה והתוודתה בפני החוקרת מירי מותהידה בדבר חמישה מקרים נוספים בהם גנבה תכשיטים וכסף מבתי משפחות אצלן עבדה במשק הבית. המנקה, שהינה אם חד הורית, טענה בחקירתה כי ביצעה את המעשים מתוך מצוקה כלכלית והגדירה זאת בחקירתה כהשלמת הכנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully