וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רות'לסברגר צפוי לפתוח ביום ראשון

2.12.2009 / 11:05

הקוורטרבק של הסטילרס ישוב נגד הריידרס. אטלנטה שחררה את אילאם, והג'טס מחפשים פתרונות אצל ג'ו ג'ירארדי

בן רות'לסברגר, הקוורטרבק של פיטסבורג שלא שיחק בהפסד בבולטימור ביום ראשון האחרון, צפוי לפתוח מול אוקלנד, על פי המאמן מייק טומלין. "אנחנו לא מצפים לכאבי ראש השבוע", אמר טומלין. ביום ראשון האחרון פתח דניס דיקסון, שסייע לסטילרס להגיע להארכה, בסיומה נוצחו 20:17.

כך חולפת תהילת עולם: אטלנטה שחררה את ג'ייסון אילאם, הבועט הוותיק שהיה חלש מאוד השנה. אילאם, בעל ותק של 17 שנים בליגה, הכניס רק 8 מ-15 ניסיונותיו השנה מטווח של 30 יארד או יותר. הפאלקונס ייאלצו, כנראה, להסתדר בלי מאט ריאן עד סוף העונה, ובכל מקרה בטוח שבשבוע הקרוב, בו יפתח כריס רדמן.

ברנט סלק, הטייט אנד שפרץ בגדול בפילדלפיה, קיבל תמורה נאה להשקעה - הארכת חוזה לשש שנים, בסכום של 33 מיליון דולר, 11 מיליון מהם בכסף מובטח. הבעיה הגדולה של האיגלס כרגע היא עם התופס דשון ג'קסון, שסובל מזעזוע מוח ועלול להחמיץ אף הוא משחק אחד או יותר.

האם ג'ו ג'ירארדי הוא הפיתרון של הג'טס? מאמן אלופת העולם בבייסבול, ניו יורק יאנקיז, הוזמן על ידי הסילונים כדי לתדרך את הקוורטרבק מארק סאנצ'ז איך לגלוש. "אף פעם לא באמת ידעתי לגלוש", הודה השחקן, "בבייסבול הייתי צולל עם הראש קדימה, זה משהו שאני צריך ללמוד בשלב הזה". סאנצ'ז והג'טס (6:5) יתארחו בלילה שבין חמישי לשישי (3:20, אין שידור) בטורונטו (תיקון) אצל בפאלו (7:4), כשהתחזית שלנו היא ניצחון לסילונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully