וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: החשוד ברצח השוטרים נורה למוות

טליה שחר

1.12.2009 / 18:49

לאחר מצוד של יומיים, הצליחו שוטרי סיאטל לאתר את החשוד ברצח השוטרים ביום ראשון והרגו אותו במהלך ניסיון מעצר, כאשר הוא מחזיק בנשק שנטל מאחד השוטרים שרצח

משטרת סיאטל הצליחה לחסל את החשוד ברצח ארבעת השוטרים שאירע בעיירה ליקווד שבמדינת וושינגטון. כך דיווח היום(שלישי) משרד השריף בסיטאל. החשוד שנורה למוות הוא מוריס קלמנס, המבוקש מאז היוודע רצח השוטרים ביום ראשון.

קלמנס אותר ונורה למוות בשעה 2:00 לפנות בוקר (לפי שעון סיאטל), על ידי מי שדובר המשטרה המקומית תיאר כ"שוטר סיור ערני מאוד". השוטר זיהה את החשוד ליד כלי רכב גנוב, כאשר הוא אוחז באקדח אותו נטל מאחד השוטרים שרצח. על פי הדיווח, השוטר הורה לקלמנס לעצור ולהרים את ידיו, ומשלא נענה ירה בו והרגו.

ביומיים האחרונים התנהל מצוד רחב היקף נגד קלמנס. אמש כיתרו כוחות גדולים של המשטרה בית בסיאטל, בשל חשד כי הוא מסתתר במקום. צוותי משא ומתן השתמשו ברמקולים ואף השמיעו קולות נפץ בניסיון לגרום לו לעזוב את המבנה. כעבור מספר שעות התברר שהוא כלל לא היה בבית.

היסטוריה של אלימות

מחקירה ראשונית של הרצח עולה כי ייתכן שאחד מהשוטרים נאבק בקלמנס. דובר משרד השריף, אד טרויר, סיפר כי שניים מהשוטרים נהרגו כשישבו ליד שולחן, שלישי נורה למוות כשעמד, והרביעי "התעמת עימו באומץ רב". טרויר אמר: "אנו מאמינים שהיה מאבק. השוטר רב עם היורה ודחק אותו לדלת הכניסה".

לקלמנס יש עבר פלילי אלים ועשיר. בחודש מאי הוא הואשם באונס של ילדה ובתקיפת שוטר. הוא שוחרר בערבות של 150,000 דולרים חמישה ימים לפני הירי, כך דיווחה רשת CNN. לפני 20 שנה הוא נשפט ל-95 שנות מאסר אך עונשו הומר ב-2001 על ידי מושל מדינת ארקנסו עבר מייק האקבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully