וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח עובד זר בגלל הערה

רמי שני

1.12.2009 / 16:01

על פי כתב האישום, עובד זר מסודן פנה לתושב הפזורה הבדואית וביקש ממנו שלא יפגע בכלב. בתגובה לכך, תכנן הבדואי נקמה וניסה לרצוח ביריות אקדח את העובד

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אסואין אסאואפום, תושב הפזורה הבדואית, בן 31. אסאואפום מואשם בכך שניסה לרצוח עובד זר מסודן במשק בו הוא עובד במושב עין הבשור שבמערב הנגב. על פי כתב האישום, אסאואפום איים על העובד הזר ואף ירה לעבר המקום בו הוא לן ארבעה כדורים מאקדח שהיה ברשותו. העובד לא נפגע מהירי.

עוד עולה מכתב האישום כי אסאואפום פגש לראשונה בעובד הסודני באמצע החודש שעבר, בעת שהיה נתון תחת השפעה של משקאות משכרים. ביחד עם שניים מחבריו שאף הם היו שתויים, נסע הנאשם למשק במושב כדי לרכוש משקאות נוספים. השלושה הגיעו למשק בו ביקשו לרכוש לעצמם בירה ונתקלו בעובד הזר. העובד ראה שהנאשם משליך בקבוק לעבר כלב וביקש ממנו שלא יפגע בו. בתגובה לכך, ניגשו חבריו של הנאשם אל העובד הזר ואיימו שיכו אותו ואף ירצחו אותו. אחד מהם אף כיוון את ידו לעבר צווארו, כדי לרמוז מה בכוונתו לעשות לעובד.

בהמשך מתאר כתב האישום כיצד השלושה ישבו בביתו של אחד מהם והחליטו לפגוע בעובד באמצעות אקדח. השלושה החליטו לשוב למשק, אך לא מצאו את העובד. חבריו של הנאשם החליטו לוותר, אולם אסאואפום החליט להמשיך בתוכנית. הנאשם נטל את האקדח, איתר את מקום מגוריו של העובד וירה לעבר המקום שבו סבר כי הוא ישן ארבע יריות. לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום.

העובד הסודני זינק ממיטתו וסיפר על שאירע למעסיקו. צוותי משטרה שהגיעו למקום, החלו לבצע סריקות אך לא מצאו את היורה. אסאואפום אותר זמן קצר אחר כך, על פי מידע מודיעיני, שאספו חוקרי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully