וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמדר ברבר צדיק צוחקת כל הדרך אל הבנק

שרון שפורר

30.11.2009 / 16:35

בתשקיף שפרסם הבנק הבינלאומי, המתבסס על המחצית הראשונה של 2009, נחשף שכר הבכירים במוסד. עלות שכרה של המנכ"ל ברבר צדיק - 2 מיליון שקל

הבנק הבינלאומי פירסם אמש תשקיף כחלק מהערכותו ככלל הבנקים לגיוס הון באמצעות מניות או הון ראשוני מורכב, שיסייע לחיזוק ההון הראשוני של הבנק. התשקיף התבסס על המחצית הראשונה של 2009 וחשף את שכר הבכירים בבנק בתקופה זו.

בשתשקיף צויין כי עלות שכרה של סמדר ברבר צדיק, מנכ"ל הבנק, הסתכמה במחצית הראשונה של השנה בכ-2 מיליון שקל - כאשר השכר עצמו לא כולל הטבות נוספות הסתכם ב-1.54 מיליון שקל. זק אלעד, יו"ר הבנק, קיבל על 90% משרה שכר של 1.3 מיליון שקל במחצית החולפת.

עלות שכרו של אילן רביב, מנכ"ל יובנק העוסקת בבנקאות פרטית והינה חברה בת של הבינלאומי, עמדה במחצית הראשונה של השנה על 1.4 מיליון שקל. 775 אלף שקל מהמשכורת שולמה לו כשכר והיתר - 438 אלף שקל - מענק. רביב צפוי לסיים בקרוב את תפקידו כמנכ"ל יובנק ולעבור לנהל את בית ההשקעות מיטב-גאון-ישיר. המיזוג בין גאון-מיטב לישיר צפוי להסתיים עד סוף השנה.

טבלת המשתכרים הבכירים בבנק חושפת עוד כי עלות שכרו של עופר חיימי, מנכ"ל פיבי שוויץ, הסתכמה במחצית הראשונה של השנה ב-980 אלף שקל ועלות שכרו של זאב גוטמן, משנה למנכ"ל וראש האגף לניהול, הסתכמה במחצית הראשונה של השנה בכ-980 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully