וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה התעמתה עם הקצין: ניסית לאנוס

איילה חננאל

30.11.2009 / 20:10

הצעירה שהתלוננה כי נאנסה בידי מאבטח הרמטכ"ל בנמל ת"א התעמתה איתו אמש בתחנת המשטרה. לאחר מכן שחזרה: "הוא סובב אותי עם הפנים לבוץ ואיים להרוג אותי"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: דורון שטיין)

הצעירה שהתלוננה כי הותקפה בסוף השבוע בידי מאבטח של הרמטכ"ל בנמל תל אביב, לא זיהתה את החשוד ב"מסדר תמונות". עם זאת, לאחר המסדר הסכימה הצעירה להתעמת עם החשוד אמש (שני) בתחנת המשטרה בתל אביב. ברגע שנכנס המאבטח לחדר החקירות בו היתה הצעירה היא החלה לבכות ואמרה לו: "אתה זה שאנס אותי, זה שפגע בי. למה עשית לי את זה? אמרת לי שאם אני לא רוצה למות אז כדאי לי לשתוק. איימת לרצוח אותי". המאבטח השיב לה: "זה לא אני, את משקרת". בחקירתו הוא המשיך להכחיש את ההאשמות נגדו.

בראיון שהעניקה לערוץ 10, שחזרה המתלוננת: "הוא החזיק אותי והתחיל לגרור אותי. נראה לי שצרחתי באותו הזמן. הוא שם לי יד על הפה. ניסיתי להיאבק, צרחתי, ניסיתי לצאת מאיך שהוא החזיק אותי מאחורה. הוא גרר אותי. נפלו לי גם הנעליים. הוא גרר אותי כמה מטרים לכיוון גדות הירקון. הוא פשוט זרק אותי שם בשיחים. היה שם בוץ ומים, וכולי נרטבתי. פשוטו המשכתי לצעוק".

"כל הזמן צעקתי, וניסיתי לקרוא לאנשים שיבואו לעזור לי", הוסיפה המתלוננת. "הוא החזיק אותי, והוא אמר לי כל הזמן 'את רוצה למות'. אמרתי לו שלא. הוא אמר לי שאם אני לא רוצה למות אז לסתום את הפה. ואז הוא סובב אותי עם הפנים לבוץ, לקרקע. ואז הוא התחיל.. הוא הפשיט לי את המכנס מאחורה. הוא הפשיט גם את עצמו. הוא התחיל, הוא ניסה ואז צרחתי. הוא התחיל לתת לי אגרופים ממש ממש חזקים בכל הראש והמשכתי לצעוק".

"הוא המשיך לאיים שהוא יהרוג אותי", סיפרה הצעירה. "אני חושבת שבשלב הזה ראיתי אנשים בצד השני של הגשר והם התחילו לצעוק לעברנו. אז צעקתי והוא המשיך לתת לי מכות. ואז הוא הבין שהם מתחילים לבוא, אז הוא עזב אותי ונכנס לתוך המים וניסה לברוח. ואז הגיעו אנשים אחרים והוציאו אותי משם. הם הבריחו אותו. הוא היה בתוך המים. אני פשוט רציתי לברוח משם. אני חושבת שאני זוכרת את הפנים שלו. הוא היה ממש חזק. אני חושבת אחרי שהוא נתן לי את האגרופים, אפילו איבדתי את ההכרה לכמה שניות. הוא ממש פוצץ לי את הראש. ראיתי הבזקים. היו שם כמה אנשים ממש ממש נחמדים שממש עזרו לי. אני חושבת שבלי שהם היו מגיעים לשם כל הסיפור הזה היה נגמר אחרת".

הקצין החשוד בניסיון אונס. עוז מירון, מערכת וואלה!
המאבטח לא זוהה במסדר/מערכת וואלה!, עוז מירון

מהמשטרה נמסר, כי המאבטח חשוד במקרי אונס נוספים שטרם פוענחו, בהם אונס של צעירה בשכונת בבלי בתל אביב לפני כשנה. עם זאת, טרם הגיעו בדיקות הדנ"א של המאבטח אותן ניתן יהיה להשוות. מחר יבקש נציג המשטרה להאריך את מעצרו של הקצין. עורכת הדין של המאבטח, קרן נהרי, תבקש את שחרורו. במשטרה מציינים שאף כי המתלוננת לא זיהתה את המאבטח, יש בידיה די ראיות נגד החשוד.

בני משפחתו וארוסתו של המאבטח, שהיה אמור להתחתן ביום רביעי, ממשיכים לתמוך בו ומשוכנעים בחפותו. הם החליטו לדחות את החתונה מתוך הבנה שכנראה לא ישוחרר עד אז.

קרובי משפחתה של המתלוננת שכרו עבורה את עורכת הדין חדווה באום לסיוע בפרשה. באום סיפרה היום כי המתלוננת נמצאת עדיין במצב נפשי קשה מאוד, ורק עכשיו מתחילה לעכל את שאירע לה. "היא מרגישה כמו גיבורה בסרט רע וחיה כל יום את האירוע מחדש", סיפרה באום. "היא רק מודה למזלה הטוב על כך שהיו אנשים באזור שסייעו לה באותו לילה".

הקצין בדרגת סרן, בן 30, נעצר בשבת לפנות בוקר, בחשד לניסיון אונס של הצעירה, בשנות ה-20 לחייה, בנמל תל אביב. לדברי הצעירה, הקצין תקף אותה לפנות בוקר כשהיתה בדרכה לרכבה בחניה. החשוד מכחיש את החשדות המיוחסים לו.

מחקירה ראשונית עולה כי הקצין בילה במסיבת רווקים שנערכה עבורו במועדון בהרצליה, לרגל חתונתו שאמורה להתקיים ביום רביעי הקרוב. בשלב מאוחר יותר המשיכו הקצין וחבריו למועדון החשפנות ה"פוסי-קאט" השוכן בכניסה לנמל תל אביב. ביציאתו מהבילוי, נתקל החשוד בצעירה ששבה באותה שעה מבילוי בבית חברים והיתה בדרכה למכוניתה שחנתה בחניון נמל ת"א. החשוד עקב אחר הצעירה לאורך מרחק רב, פתח את דלת מכוניתה ומשך אותה בשערותיה החוצה, ואז גרר אותה לכיוון השיחים שעל גדות נחל הירקון ושם החל להפשיטה ולהכות אותה. הצעירה נאבקה בתוקף, החלה לצעוק והצליחה להבריחו לאחר שאזרחים שמעו את צעקותיה והתקרבו למקום. עוברי האורח שחשו למקום דיווחו על כך למשטרה, שהגיעה זמן קצר לאחר מכן.

השוטרים פתחו בסריקות ולאחר זמן קצר מצאו את החשוד מסתתר במי נחל הירקון, לא הרחק ממקום האירוע. הוא טען בחקירתו כי נכנס לנחל על מנת להטיל את מימיו. לדברי השוטרים, הקצין היה חבול ותחת השפעת אלכוהול. הצעירה פונתה לבית החולים וולפסון ולאחר קבלת טיפול רפואי שוחררה לביתה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully