וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב בהריגת חברו ירצה 10 שנות מאסר

קובי מנדל

30.11.2009 / 14:30

בילוי של 5 חברים בחיפה הסתיים בקטטה בה נפצע יבגני צ'רקס וכמה חודשים לאחר מכן מת מפצעיו. אחד החברים הואשם והורשע, אדם נוסף שהיה מעורב בקטטה ברח מהארץ

עשר שנות מאסר בפועל נגזרו היום (שני) על קוזמנקו סלבה, תושב חיפה בן 22 שהואשם במסגרת עסקת טיעון במעורבות בהריגת חברו בחודש אפריל אשתקד, יחד עם חברים נוספים בעת שהיו כולם בגילופין. על פי כתב האישום, סלבה וארבעה צעירים נוספים בילו יחד במעיין סמוך לבית העלמין בחיפה, שם שתו לשוכרה. לאחר זמן מה התפתח ויכוח בין סלבה ליבגני צ'רקס במהלכו היכו השניים האחד את השני.

לאחר שהחלו השניים להתקוטט, התערב חבר נוסף בשם ויקטור קוזננקו במריבה, הוא הכה בפרצופו של צ'רקס שנפל על רצפת הבטון ומעוצמת המכה איבד את הכרתו. אז קראו השניים לחבר נוסף והשלושה הכניסו את הפצוע לרכבם ונסעו איתו ל"גן בנים", סמוך למחנה דוד, שם הניחו אותו על המדשאה ועזבו את המקום. חבריו של צ'רקס שעברו במקום במקרה, הזעיקו אמבולנס שפינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר. בבית החולים אובחנו דימומים שונים בראשו ושבר בגולגולתו של צ'רקס.

אילוסטרציה. ShutterStock
החברים הרבו בשתיית אלכוהול/ShutterStock

כחודשיים וחצי לאחר שאושפז בבית החולים מת צ'רקס מפצעיו לאחר שעבר סדרה של ניתוחים וטיפולים. במסגרת עסקת הטיעון הבהירה התביעה כי עסקת הטיעון נחתמה בשל "קושי ראייתי הנובע מהעובדה שהמנוח מת חודשים אחדים לאחר האירוע, ולאחר שעבר ניתוחים אחדים וכי אין לדעת אם לא התווספו לפגיעה על ידי התוקפים מחדל רשלני". כמו כן, הוסיפה הפרקליטות כי סלבה יישא לבדו בעונש שכן ויקטור קוזננקו שהכה את צ'רקס בפניו, נמלט מישראל.

השופט עודד גרשון ביקר בחריפות את "הקלות הבלתי נסבלת שבה קופחו חייו של בחור צעיר על עניין של לא כלום" הוא גם הצר על כך ש"למרבה הצער, האלימות כה פשתה במקומותינו עד כי אדם המבלה את זמנו הפנוי בקרב 'חבריו' אינו יכול להיות בטוח כי יחזור לביתו בשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully