וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאי הדר גולדמן עוכב בחשד לתקיפה

איילה חננאל

30.11.2009 / 12:52

הפרסומאי הדר גולדמן עוכב לחקירה בשל חשד לתקיפת אחייניתו של עופר נמרודי. הבסיס לסכסוך הוא התכתבויות בין בתו של גולדמן לאחייניתו של נמרודי ב"פייסבוק". גולדמן מכחיש: "לא תקפתי ולא איימתי"

הפרסומאי הדר גולדמן, מבעלי משרד הפרסום "זרמון – גולדמן", עוכב היום (שני) לחקירה בתחנת משטרת מסובים בחשד לתקיפה ואיומים על בתה של סמדר רינות, מבעלי חברת האחזקות "הכשרת היישוב". רינות היא אחותו של עופר נמרודי, איש העסקים ובעליו של עיתון מעריב. על פי החשד, הבסיס לתקיפה הוא פרסומים והתכתבויות בין אחייניתו של נמרודי לבתו של גולדמן ברשת החברתית "פייסבוק". גולדמן שוחרר בתום חקירתו, המשטרה תמשיך לחקור את נסיבות המקרה.

סמדר רינות טענה בתלונה שהגישה כנגד גולדמן כי הוא נכנס לביתה ללא הזמנה, צעק איים והשתולל. היא גם טענה שגולדמן נופף בסכין. בעקבות המקרה זומן הפרסומאי לחקירה, בה טען שבתו הקטינה קיבלה הודעות המכילות מסרים מיניים בפייסבוק, אשר נשלחו על ידי אחייניתו של נמרודי. בתום החקירה, הגיש גולדמן תלונה נגדית על עצם שליחת המסרים המיניים נגד רינות. כמו כן, הוא אישר כי התווכח עם רינות בביתה אך הכחיש כי איים ונופף בסכין.

גולדמן מסר בתגובה לוואלה! חדשות כי הוא הגיע לביתה של משפחת רינות לאחר שבת המשפחה שלחה מסרים מיניים מאיימים לבתו ברשת האינטרנט. גולדמן הכחיש כי נופף בסכין וטען כי התנהלה שיחה "בטונים גבוהים" בינו לבין הוריה של הנערה. גולדמן אף הציג תוצאות של בדיקת פוליגרף שמאמתות את גרסתו. כאמור, הוא גם הגיש תלונה נגד הורי הילדה. משפחת רינות מסרה בתגובה כי: "המשפחה חוותה בביתה תקיפה אלימה ומצערת לעיני הילדים, תוך הסגת גבול. הוגשה תלונה למשטרה, והעניין נמצא בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully