וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם ואביבה שליט במסע שכנוע בממשלה

30.11.2009 / 12:09

בתום פגישה עם שר התחבורה ישראל כץ אמר נעם שליט כי "אין שום דבר חדש". ביחד עם אביבה אשתו צפויים השניים להיפגש גם עם השר סילבן שלום ויו"ר ש"ס השר אלי ישי

הוריו של החייל החטוף גלעד שליט ממשיכים בסבב השיחות שהם עורכים בימים האחרונים עם שרי הממשלה לקראת אפשרות של השלמת העסקה לשחרור בנם. בתום פגישה שערכו נעם ואביבה עם שר התחבורה ישראל כץ במשרדו אמר נעם שליט כי "כרגע אין שום דבר חדש, הפגישות עם שרי הממשלה יסתיימו תוך יומיים. רק כשנראה את גלעד נדע כי השגנו את מטרתנו". שליט ציין כי סבב השיחות עד כה "הוא חיובי".

אביבה ונעם שליט בפגישה עם יולי אדלשטיין. עומר מירון
"לא מעודדים ולא לא מעודדים". שליט בכנסת/עומר מירון

בהמשך היום צפויים נעם ואביבה להיוועד גם עם המשנה לראש הממשלה סילבן שלום וביום רביעי ייפגשו עם יו"ר ש"ס, שר הפנים אלי ישי. בקרב שרי הממשלה מסתמנת תמיכה רחבה באישור העסקה, אולם לא כל השרים תומכים. שר התשתיות עוזי לנדאו (ישראל ביתנו) הזהיר הבוקר כי ישראל אינה יכולה להסכים לעסקה המתגבשת לשחרורו של החייל גלעד שליט. לנדאו אמר כי "אם תאושר עסקה כזאת, ייפגע כושר ההרתעה של ישראל וחטיפות של ישראלים יהפכו לספורט לאומי".

אתמול נפגשו הוריו של שליט, עם שר החוץ אביגדור ליברמן בלשכתו בירושלים. זאת במאמץ לשכנע אותו להצביע בעד העסקה, לכשתובא לאישור הממשלה. בתום הפגישה אמר נעם לעיתונאים כי "אנחנו לא מרגישים מעודדים ולא לא מעודדים. אנחנו עדיין ממתינים".

אתמול חשפה המדינה בתגובה שהגישה לבית המשפט העליון כי במסגרת העסקה צפויים להשתחרר 980 אסירים פלסטינים בשתי פעימות: בפעימה הראשונה צפויים להשתחרר 450 אסירים הכלולים ברשימה שהגיש חמאס. בפעימה השנייה צפויים להשתחרר עוד 530 אסירים כמחווה לאבו מאזן, אותם תבחר ישראל.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully