וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: החזיק זוג מוגבלים בתנאי עבדות

קובי מנדל

30.11.2009 / 9:33

משטרת חיפה עצרה צעיר בן 27 החשוד כי השתלט על דירה של בני זוג הסובלים מפיגור והחזיק אותם חצי שנה בתנאי עבדות. "החשוד היכה אותם כשלא מילאו אחר דרישותיו". הצעיר מכחיש את החשדות נגדו

משטרת חיפה עצרה תושב העיר בן 27 המוכר בתחום האלימות, בחשד כי השתלט במשך חצי שנה על ביתם של בני זוג מוגבלים והחזיק אותם בתנאי עבדות. החשוד, אלון בר ששת, שנעצר לפני כשבוע, חשוד גם כי סחט את בני הזוג המוגבלים בכוח ובאיומים ואף תקף אותם. ראש משרד החקירות במשטרת חיפה, סגן ניצב שמואל בוקר, סיפר לוואלה! חדשות כי "החשוד נכנס לביתם של בני הזוג והחל לאיים עליהם. לאחר מכן הוא השתלט על הדירה, הצליח להפחיד אותם והם חששו להגיש נגדו תלונה במשטרה".

במשטרה חושדים כי בר ששת נהג לדרוש משני חולי הנפש להכין לו אוכל וישן במיטתם של השניים, תוך שהוא מאלץ אותם לישון בסלון. סגן ניצב בוקר מסר עוד כי בר ששת אף נהג להכות את השניים אם לא מילאו את דרישותיו ואף דרש מהם לקנות עבורו חבילות סיגריות ולעיתים אף מנע מזון מהצעירה.

הפרשה נחשפה לאחר שלאביו של הגבר שמתגורר בדירה, נודעו מעשיו של החשוד וזה הגיע עם בנו למשטרה. במהלך חקירתו, הודה בר ששת כי אכן התגורר בדירת בני הזוג, אך טען כי הדבר נעשה באישורם ומרצונם. בר ששת אף הכחיש כי נהג כלפיהם באלימות. החשדות המיוחסים לו הם החזקת בני זוג בתנאי עבדות, סחיטה בכוח ובאיומים וכן תקיפה לצורך ביצוע פשע. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully