וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח אישה בת 69 במהלך שוד

גלעד גרוסמן

30.11.2009 / 9:05

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש כתב אישום נגד עזיז דוידוב, חסר בית, הנאשם שרצח את אנט פרץ, בת 69 מקרית גת. ה-DNA של דוידוב התגלה מתחת לציפורניה של פרץ

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד עזיז דוידוב, חסר בית בן 45, הנאשם ברצח של אנט פרץ, בחודש מרץ השנה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין נאווה הורוביץ מפרקליטות מחוז תל אביב, דוידוב הגיע לביתה של פרץ בכוונה לשדוד אותה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של דוידוב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

פרץ נמצאה מתה בדירתה ששימשה כמכון ליווי ברחוב ארלינגר בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב.

הנרצחת בתחנה המרכזית בתל אביב. חטיבת דובר המשטרה
השריטה בצוואר הובילה למעצר הנאשם ברצח. פרץ/חטיבת דובר המשטרה

בכתב האישום צוין כי "דוידוב דרש את ארנקה של פרץ, אך היא סירבה לתת לו אותו. בין השניים התפתח עימות, שבמהלכו דוידוב הכה את פרץ באגרופו בפניה והמם אותה עד שחדלה מהתנגדותה. לאחר מכן גנב את ארנקה שהכיל 1,000 שקלים ונמלט מהדירה. כתוצאה מן המכות שספגה, נגרמו לפרץ דימומים תוך גולגולתיים שהובילו למותה".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי "מתחת לציפורניה של פרץ התגלה DNA של דוידוב. הוא סיפר במשטרה שהיה בדירה כשבוע וחצי לפני הרצח, יחד עם חברתו והשתמש בחדר שהשכירה לו פרץ, כדי לקיים יחסי מין עם החברה ולאחר מכן ניסה לשדוד אותה והכה אותה במהלך השוד". בפרקליטות טוענים כי במהלך העימות ביניהם, פרץ שרטה את דוידוב בצווארו ומשם נלקח ה-DNA שלו.

בפרקליטות דוחים את הטענה שהתקיפה אירעה זמן רב לפני מותה של פרץ. "המשיב הוא נרקומן חסר בית שלא בוחל בשימוש באלימות כדי להשיג לעצמו אמצעים למימון צריכת הסמים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully