וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת נכוותה קשה, האם חילצה אותה מהאש

שריפה בבית חד קומתי במושב מסילת ציון גרמה לפציעה קשה של אישה בת 30 המתגוררת בבית הוריה. האם חילצה את הבת ונפגעה משאיפת עשן. במכבי האש פתחו בחקירה

אם ובתה נפגעו הבוקר (שני) באורח קשה וקל בשריפה שפרצה בבית במושב מסילת ציון, סמוך לבית שמש. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב ירושלים שהוזעקו למקום, פינו את השתיים לבית החולים הדסה עין כרם. דובר מד"א ירושלים, דני רוטנברג מסר כי "הפצועה קשה, כבת 30, נמצאה עם כוויות בכל חלקי גופה ואילו אמה בת 62, נפגעה באורח קל משאיפת עשן".

"כשהגענו למקום מצאנו את שתי הנשים מחוץ לדירה", סיפר רשף ראובן יצחק מתחנת הכיבוי בית שמש לוואלה! חדשות. "המיטה בחדרה של הבת בערה. הבת היתה במצב קשה עם כוויות בכל חלקי הגוף ואמה הספיקה להוציא אותה ונכוותה בידיה. מכבי האש עדיין חוקרים את נסיבות האירוע ואנחנו לא שוללים שום אפשרות", סיפר יצחק.

רן אבלס, פרמדיק של מד"א סיפר כי "הגענו לבית פרטי חד קומתי לאחר שהאישה חולצה כבר מתוך השריפה. הרדמנו אות, הנשמנו אותה ופינינו אותה במצב קשה מאד ליחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם. גם אמה שהתה בעת השריפה בדירה אך היא היתה בהכרה מלאה ופונתה לביה"ח".

לפני עשרה ימים אם ובתה בת השנתיים פונו במצב קשה לבית החולים קפלן ברחובות לאחר שנפגעו משאיפת עשן כתוצאה משריפה שפרצה בביתן בישוב מישר שבשפלה. הבת פונתה כשהיא מונשמת. המקור לשריפה הוא ככל הנראה קצר חשמלי שאירע במקרר בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully