וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופה נמצאה במונית בצפון

קובי מנדל

30.11.2009 / 6:49

גופתו של נהג המונית יפים וינשטיין נמצאה הבוקר ברכבו סמוך למגדל העמק. המשטרה חושדת שמדובר ברצח. לפני פחות משבועיים אירע מקרה דומה

גופתו של יפים וינשטיין, נהג מונית בן 54 מנצרת עילית, נמצאה הבוקר (שני) במונית שלו, סמוך לקיבוץ כפר החורש שבאזור מגדל העמק. חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מרחב הגליל חושדים שמדובר ברצח ובודקים את נסיבות האירוע. כפי הנראה, עוברים ושבים במקום הבחינו בגופה והזעיקו את כוחות הביטחון. לבקשת המשטרה, הוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

לפני פחות משבועיים נרצח בצפון נהג מונית נוסף: גופתו של חמזה חמזה בן 48 מהכפר בית ג'אן, נמצאה אף היא מוטלת במוניתו במעלות, לאחר שגרונו שוסף.

אלי לחמני, מנהל הקפיטריה בעיריית מעלות, סיפר אז כי עובד התברואה היה הראשון שגילה את זירת הרצח. לדבריו, הוא הגיע בעקבות העובד למקום. העובד החל את עבודתו בשש בבוקר וראה מונית חונה סמוך לבית הספר ארזים. תחילה לא ייחס לכך כל חשיבות, אך כשעבר במקום מאוחר יותר, הבחין שקולות בוקעים ממכשיר הקשר, אך איש לא עונה. כשהציץ במונית, ראה את הקורבן.

"הוא הגיע אליי ואז הזעקתי את המשטרה וניגשתי למקום מסקרנות", הסביר לחמני. "ראיתי שני חתכים בצוואר וכל המונית הייתה מלאה בדם. זה היה מחזה מזעזע ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully