וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה, המאהבת והרכב - מה קרה לטייגר וודס?

יומיים לאחר שהתנגש עם רכבו בעץ, השמועות על שחקן הגולף המפורסם בעולם מסעירות את ארה"ב. וודס: "השמועות מרושעות"

ארצות הברית כולה עוצרת את נשימתה וממתינה לדבר אחד – לשמוע את טייגר וודס ואשתו מדברים ומסבירים מה התרחש בלילה שבין שישי לשבת. שחקן הגולף המפורסם בעולם הסתגר בביתו מאז פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ב-2:25 לפנות בוקר, לאחר שהתנגש עם רכב הקדילק שלו בעץ בסמוך לאחוזתו באיילוורת' הסמוכה לאורלנדו. היום (ראשון) וודס ואשתו אליןמסרו תגובה ראשונה בניסיון להסיר מעט מהערפל שמכסה את הפרשה.

וודס נטל היום אחריות מלאה על התאונה בה היה מעורב בלילה שבין שישי לשבת. בהודעה שפרסם באתר האינטרנט הרשמי שלו הוא כתב, כי "המצב כולו הוא אשמתי והוא מבייש עבורי ועבור משפחתי. זהו מקרה פרטי ואני רוצה לשמור אותו כך. למרות שאני מבין את הסקרנות, השמועות המרושעות והבלתי מבוססות שצצו בנוגע אלי ולבני משפחתי הן בלתי אחראיות".

הפראמדיקים שהגיעו למקום מצאו את וודס שוכב על הרצפה מחוץ לרכב, כאשר פניו חתוכות ואשתו עומדת מעליו. על פי הדיווחים הראשוניים, אלין נורגרדן ניפצה את השמשה האחורית של הרכב בעזרת מחבט גולף, אחרי שלא הצליחה להוציא את בעלה מהרכב. עם זאת, שעות ספורות לאחר האירוע החלו להופיע דיווחים שונים, שעסקו באפשרות שוודס הוכה על ידי אשתו בעת שנהג, דבר שהביא לתאונה, או שהתאונה שימשה כסיפור כיסוי לפצעים שנגרמו לו לאחר שנחבט על ידי אשתו. פרטים נוספים שנחשפו מהחקירה מגלים כי שתי השמשות האחוריות של הרכב נופצו בתאונה, מה שמעלה את החשש כי הן נופצו במהלך מריבה.

שחקן הגולף טייגר וודס ואשתו אלין נורדגרן. AP
תאונה תמימה או מריבה משפחתית? וודס ואשתו/AP

הפרשה המסתורית מגיעה ימים ספורים לאחר פרסומים על רומן שניהל וודס עם מארחת ניו יורקית בשם רייצ'ל אוצ'יטל, שחשיפתו הביאה להגברת המתח בין וודס לנורדגרן, דוגמנית עבר שבדית. לפי אתר הרכילות של פרז הילטון, התאונה בכלל פוברקה. לטענתו של הילטון, וודס כלל לא נפצע בתאונה, אלא נשרט במהלך מאבק עם אשתו ואם שני ילדיו. וודס ניסה להימלט באמצעות רכבו, אולם אשתו רדפה אחריו וכילתה זעמה במכוניתו בעזרת מקל גולף שהיה בידה. וודס נבהל והתנגש בעץ, ורכבו עלה באש.

בכל מקרה, משטרת התנועה המקומית של פלורידה כבר זימנה את השניים לתשאול, אולם בינתיים זה לא התקיים. בני הזוג הודיעו, כי אינם מוכנים לדבר בשלב זה וכבר פעמיים ביקשו מהשוטרים שהגיעו לביתם לחזור במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully