וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שנות מאסר למורה שהתעלל מינית בילדים

גלעד גרוסמן

29.11.2009 / 16:06

ביהמ"ש גזר 13 שנים על מורה לתורה בישיבה, שהורשע כי התעלל מינית בשלושה אחים קטינים. המורה, שסובל מסכיזופרניה, ביצע מעשה סדום בילד בן עשר כשאחיו הקטן צופה במעשה

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר היום (ראשון) 13 שנות מאסר על מורה לתורה בישיבה, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשי סדום בשני אחים וביצוע מעשה מגונה באח שלישי. בית המשפט גם חייב אותו לפצות את כל אחד מהאחים בעשרת אלפים שקל.

אילוסטרציה. ShutterStock
לאחר מעשי הסדום, נתן הנאשם נתן לילד שני שקלים/ShutterStock

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגד המורה, במהלך השנה שעברה הגיע אחד האחים, שהיה בן 10, לחדרו. הנאשם ביקש ממנו שיעסה את גופו, ולאחר מכן השכיב אותו על המיטה וביצע בו מעשה סדום. לאחר המקרה המשיך הילד להגיע לחדרו של הנאשם, והוא ביצע בו שורה של עבירות מין, במקרה אחד ביצע בילד מעשה מגונה כשאחיו בן השמונה היה נוכח. לאחר המקרה נתן לילד שני שקלים.

בנוסף, הנאשם ביצע מין אוראלי באח השלישי, בן ה-14, והורה לו לבצע בו מעשה סדום. כמו כן, הוא ביצע מעשה מגונה באח הצעיר. פרקליטו של הנאשם, עו"ד גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית, ביקש להתחשב במצבו הנפשי של הנאשם, שמאז גיל 16 סובל מסכיזופרניה. אולם, רופאים שבדקו אותו קבעו שבעת ביצוע המעשים לא היה במצב פסיכוטי, וביצע אותם בשל משיכתו הפדופילית לילדים.

"האינטרס הציבורי של הגנה על שלמות גופם ונפשם של קטינים מפני הנאשם ואחרים שכמותו והרתעת אחרים מלבצע מעשים מיניים חמורים בקטינים גוברים על הנסיבות האישיות ועל הנסיובת לקולא", כתבו השופטים, אברהם טל, אחיקם סטולר ורות לורך בגזר הדין.

"גזר הדין מפליג בחומרתו בהתחשב בנתוניו האישיים של הנאשם ובפרט במצבו הנפשי ומחלת הנפש ממנה הוא סובל ובגללה היה מאושפז 28 פעמים עד כה בבתי חולים פסיכיאטריים, החל מהיותו בן 16", אמר בתגובה עו"ד עין צבי. "אף בתקופת מעצרו הנוכחית הוא נצפה פעמיים במצב פסיכוטי. נלמד את גזר הדין לעומק וככל הנראה נערער על חומרתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully