וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בדובאי יפגע גם בסלבריטאים

סוכנויות הידיעות

28.11.2009 / 15:07

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, דייויד בקהאם וסלבריטאים נוספים צפויים להפסיד מיליונים על בתי היוקרה שלהם בדובאי עקב שמיטת החובות של חברת ההשקעות של הנסיכות

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי ודייויד בקהאם וסלבריטאים נוספים צפויים להפסיד מיליונים על בתי היוקרה שלהם בדובאי עקב שמיטת החובות של חברת ההשקעות של דובאי, דובאי וורלד, על רקע הירידות החדות בשוק הנדל"ן במדינה.

ב-2002 נרשם בדובאי זינוק אדיר בהשקעות הנדל"ן היוקרתי ואף נטען כי 80% מכלל העגורנים בעולם נמצאים בדובאי. חברת נקהיל, חטיבת הנדל"ן של דובאי וורלד, שיגשגה, וב-2002 מכרה בתוך חודש אחד 2,000 וילות ודירות יוקרה.

ב-2002, עברה נבחרת הכדורגל הלאומית של אנגליה בדובאי בדרכה לאליפות העולם ביפן. מספר שחקנים בקבוצה רכשו וילות במיליוני דולרים באי המלאכותי השוכן מול חופי דובאי, ביניהם דייויד בקהאם ומייקל אוון.

כמו כן, פורסם כי כוכבי הקולנוע בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מחזיקים בנכסים באי המלאכותי, שפיתוחו עדיין לא הושלם. סלבריטאים אחרים המחזיקים בנכסים בדובאי, לפי פרסומים בעיתונות הם הדוגמנית נעמי קמפבל, השחקן דנזל וושינגטון ואף אליל הפופ המנוח, מייקל ג'קסון.

על רקע שמיטת החובות של נקהיל, צפויה האטה בבנייה באי ובפיתוחו, מה שעשוי להביא לירידה חדה נוספת במחירי הבתים.

מחירי הבתים בדובאי נפלו ב-47% ברבעון השני של השנה, בהשוואה לשנה שעברה, מה שהסב הפסדים כבדים לנקהיל, שנותרה עם פרויקטים בלתי גמורים וחובות ענק, בגינם הודיעה דובאי וורלד כי תאלץ לדחות את תשלום חובותיה, בסך 59 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully