וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט מזדמן

מאי פלטי

27.11.2009 / 12:35

אם היה לו כוח לנסות להתקבל ללימודים במקום אחר, יוני רובינס בכלל לא היה מגיע לתל אביב. עליית הנוער - המדור שמכיר לכם את המהגרים הצעירים אל העיר - חוזר

יוני רובינס, בן 26, הגיע לפני שנה לתל אביב מקיבוץ כנרת . הוא לומד קולנוע במנשר ועובד בחברה להשכרת ציוד טלוויזיה וקולנוע. אין לו ממש שעות פנאי, אבל כשיש תמצאו אותו בים.

למה החלטת לעבור לתל אביב?

"לפני שעברתי לתל אביב גרתי שלושה חודשים בקיבוץ בצפון, ולפני זה טיילתי בחו"ל – בעיקר בארצות הברית, דרום אמריקה והודו. עברתי לתל אביב בגלל הלימודים, רק בגלל הלימודים. לא היה שום חזון תל אביבי רומנטי. השיקול היה ללמוד ולמצוא תעסוקה מסביב ללימודים".

זו החלטה שבושלה הרבה זמן או שהיתה רגעית?

"היא היתה די ספונטנית. רציתי לעבור לגור בירושלים או ללמוד בתל חי, אבל מנשר היה המקום הראשון שאליו התקבלתי ולא היה לי ממש כוח להמשיך לנסות להתקבל למקומות אחרים. אין ספק שזה הרבה יותר כיף בתל אביב, כי הרבה חבר'ה נמצאים פה. מה גם שיש לי עבודה מקסימה שבה אני מצליח לעבוד בטלוויזיה".

מה אתה אוהב בעיר ואיפה אתה אוהב לבלות?

"בתל אביב אני אוהב את החיים. הייתי ברמן עד עכשיו בסברסקי, שם אני גם אוהב לשתות וזה ליד הבית, בפלורנטין. אני אוהב את החיים בתל אביב בעיקר כי יש אינספור הזדמנויות. אני מקווה שאני גם יעלה על גל ההזדמנויות, אם אני כבר כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במה תל אביב שונה מהמקום ממנו הגעת?

"אין עוד עיר כמו תל אביב בעולם. מכל הבחינות. מה גם שזו עיר שמחולקת לשלוש ערים שונות, מרכז צפון ודרום. שלושת החלקים שונים לגמרי בהרגשה ובהווי. מבחינתי היא עיר מפנקת. אנשים אוהבים להתלונן, זה תמיד קל ותמיד ימצאו על מה. אבל אם אתה רוצה להתפנק ויש לך כסף, אז יש אינספור הזדמנויות להתפנק ולחגוג בעיר הזאת. האמת שגם אהבתי את תל אביב בתור תייר. לתיירים זו עיר מדהימה, אין ספק".

אתה חושב שהסטריאוטיפים לגבי התל אביבים נכונים?

"ברור, אחרת הם לא היו קיימים. אבל אני עצמי לא יודע מי זה התל אביבי הטיפוסי הזה. עוד לא פגשתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully