וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: 4 חמושים נפצעו בתקיפת צה"ל בעזה

ניר יהב ויהושע בריינר

27.11.2009 / 10:01

לפי מקורות ברצועה, שני חמושים נפצעו באורח קשה מאוד בתקיפה של צה"ל בצפון עזה. צה"ל: חיל האוויר תקף חולייה שעסקה בירי רקטות. אתמול נורו 5 פצמ"רים לעבר ישראל

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: לירז ליבנה)

מקורות פלסטינים מדווחים כי צה"ל תקף הבוקר (שישי) חולייה של חמושים פלסטינים בצפון רצועת עזה. ראש שירותי החירום בעזה ד"ר מועאוויה חסנין אמר כי בתקיפה נפצעו ארבעה פלסטינים, שניים מהם נפצעו באורח קשה מאוד.

צה"ל אישר כי חיל האוויר, בשיתוף עם השב"כ, תקף הבוקר חולייה של חמושים פלסטינים בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי החמושים עסקו בירי רקטות לעבר ישראל וכי זוהתה פגיעה בחולייה. עוד נמסר, כי אחד מחברי החוליה הוא חבר באחד מארגוני הג'יהאד העולמי הפועלים ברצועה.

התקיפה באה לאחר שאמש שיגרו הפלסטינים חמש פצצות מרגמה לעבר מערב הנגב. הפצצות נפלו בשטחים פתוחים ולא גרמו לנפגעים או לנזק.

ביום שלישי תקף חיל האוויר אתר לייצור רקטות של חמאס בצפון רצועת עזה ושתי מנהרות בדרום הרצועה. זאת, בתגובה לירי רקטת קסאם לעבר מערב הנגב. רקטת הקסאם התפוצצה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או נזק. בתחילת השבוע מטוסי קרב של צה"ל תקפו מטרות ברצועת עזה. לדברי גורמי רפואה פלסטינים שבעה פלסטינים נפצעו בהפצצות. פעולת צה"ל הגיעה שעות לאחר שיגור של רקטת קסאם מרצועת עזה לשטח ישראל.

עדכון ראשון: 09:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully