וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגה מאושפזת ברמב"ם עם שפעת החזירים

קובי מנדל ונעמה טלמור

26.11.2009 / 20:33

מצבה של הפגה, שנמצאת בבידוד וככל הנראה נדבקה מאימה, מוגדר בינוני. מבית החולים רמב"ם נמסר כי כל הפגים השוהים בפגייה נבדקו ונמצאו בריאים. היום מתו ארבעה בני אדם מהמחלה

פגה בת חודשיים וחצי אובחנה כלוקה בשפעת החזירים ומאושפזת בבידוד בבית החולים רמב"ם בחיפה. מצבה של הפגה מוגדר בינוני. הפגה נולדה בתחילת חודש ספטמבר בשבוע ה-25 להריון. ככל הנראה היא נדבקה מאימה. מבית החולים רמב"ם נמסר כי הפגה מטופלת באנטיביוטיקה ובתרופה נגד שפעת החזירים וכי כל הפגים השוהים בפגייה נבדקו ונמצאו בריאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה בני אדם מתו היום משפעת החזירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך היום מתו ארבעה בני אדם משפעת החזירים. אישה בת 70 שסבלה ממחלות נוספות, גבר בן 71 שסבל אף הוא ממחלות רקע וגבר בן 52 שסבל ממחלות רקע מתו היום מסיבוכי השפעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. גבר בן 60 עם מחלות רקע קשות, שאובחן גם כחולה בשפעת החזירים מת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. כיוון שלא ניתן לשלול את האפשרות שמותם נגרם על ידי שפעת החזירים, הוחלט לצרפם למניין קורבנות המחלה.מותם של הארבעה מעלה את מניין החולים שמתו ממנה בארץ ל-56.

הבוקר מתה פעוטה בת שנתיים, חולת כליות שבליבה הושתל קוצב לב בביתה שבנצרת. בתחילה חשדו כי מותה של הפעוטה קשור לחיסון נגד שפעת החזירים אותו קיבלה לפני כיומיים. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית, שם בוצעה בה נתיחה שלאחר המוות. ממצאי הנתיחה העלו כי הפעוטה לא מתה מהחיסון אלא מסיבוך בכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully