וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שירה במחבל: "עשיתי מה שצריך"

26.11.2009 / 20:21

רב"ט צחי קורצי שירה ופצע את המחבל מפיגוע הדקירה בקרית ארבע מתאר את רגעי הירי. "מלמדים אותנו בחטיבה לחתור למגע ואנ שמח שכך עשיתי"

"בשביל זה התגייסתי, הרגשתי שאני עושה את מה שאני צריך לעשות", כך אמר הערב (חמישי) רב"ט צח קורצי, חייל מגדוד נחשון שירה לעבר המחבל שביצע את פיגוע הדקירה היום בקרית ארבע. "היינו כמה חיילים ליד תחנת הדלק כשראינו מונית פלסטינית שיוצאת במהירות מהתחנה ולאחר כמה שניות שמענו שמונה יריות באוויר. אני וחבריי ישר דרכנו את הנשקים איגפנו את המחבל שהיה על הרצפה, כי הוא נרתע מהיריות, ואני התחלתי לחתור למגע".

פיגוע דקירה בקריית ארבע נובמבר 2009. Ariel Schalit, AP
""בהתחלה לוקח כמה שניות להבין מה קורה, אבל פה ידעתי שאני עומד מול מחבל"/AP, Ariel Schalit

"הוא פתאום התרומם עם הסכין ביד והתחיל לצעוק 'אללה הו-אכבר'. צעקתי לו שישכב וכשזה לא קרה יריתי לעברו 3-4 יריות לפלג גופו התחתון". למרות הירי הזה, קורצי אמר כי, אזרח שהיה במקום עם רכבו ביצע במחבל וידוא פגיעה. "התחילו להגיע כוחות ביטחון ורכבים נוספים, כשאחד האזרחים שאל אותי איפה המחבל ואז דרס אותו מספר פעמים". המחבל פונה לבית חולים בירושלים במצב אנוש. "בהתחלה לוקח כמה שניות להבין מה קורה, אבל פה ידעתי שאני עומד מול מחבל והרגשתי שזה מה שאני צריך לעשות. מלמדים אותי בחטיבה לחתור למגע ואני שמח שכך עשיתי".

פיגוע הדקירה ארע אחר הצהריים סמוך לשעה 15:30 בקריית ארבע. מחבל פלסטיני הגיע לתחנת הדלק "פז" סמוך לכניסה ליישוב במונית פלסטינית. המחבל חמוש בסכין ובגרזן ירד מהמונית והחל לדקור אנשים שהיו במקום. חייל צה"ל מגדוד נחשון שהיה במקום ומאבטח פתחו לעברו באש ופצעו אותו באורח קל, המחבל ניסה לקום על רגליו ורכב דרס אותו ופצע אותו באורח אנוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully