וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תעניק חנינה ל-93 מבוקשים פלסטינים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.11.2009 / 17:18

סוכנות "מען" הפלסטינית דיווחה כי ישראל הספיקה לתת חנינה ל-93 פלסטינים לכבוד חג הקורבן. ישראל התחייבה בנוסף שלא לרדוף אחריהם בתנאי שישמעו להוראות הרשות

ישראל החליטה לתת חנינה ל-93 מבוקשים פלסטינים בגדה המערבית לרגל חג הקורבן החל ממחר. כך דיווחו היום (חמישי) מקורות פלסטינים לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". על פי הדיווח, עשרות המבוקשים יקבלו חנינה חלקית או מלאה והבטחה ישראלית שלא לרדוף אחריהם, בתמורה לכך שיתחייבו להתפרק מנשקם ולהתחייב להוראות הרשות.

לדברי המקורות, בפגישה שנערכה אתמול בלילה בין הפלסטינים לישראלים, העבירו הפלסטינים לישראל רשימה עם 93 שמות של מבוקשים פלסטינים, השייכים לזרועות צבאיות של הפלגים החמושים הפלסטינים, וביקשו להכליל אותם בהסכם החנינה בין ישראל לרשות. ההסכם קובע כי ישראל תבחן את מחויבות המבוקשים להסכם ואם יתברר שהם עומדים בו, הם יקבלו חנינה מלאה.

המקורות מסרו כי 26 מתוך 93 המבוקשים שיקבלו חנינה הם תושבי שכם, ביניהם עלא סנאכרה, שקיבל חנינה חלקית לפני כשנתיים והיום קיבל חנינה מלאה. סנאכרה, שעבר מתפקיד של מפקד הזרוע הצבאית של פתח בשכם לפעיל בכוחות הביטחון הפלסטינים בגדה, אמר כי הוא מאושר מאד. "אני מקווה שמדובר בצעד אמיתי שיוביל לשלום. אנחנו רוצים לחיות חיי חירות ועצמאות כמו כל עם בעולם ואיננו רוצים להרוג אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully