וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 פצצות מרגמה נורו למערב הנגב

רמי שני

26.11.2009 / 17:17

חמש פצצות מרגמה התפוצצו בשטחים פתוחים במערב הנגב בתחום המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

למרות ההכרזות בחמאס על כוונתם להפסיק את ירי הקסאמים ופצצות המרגמה לעבר ישראל, נראה שלא כל הפלגים מקשיבים להוראות. חמש פצצות מרגמה נורו הערב (חמישי) לעבר מערב הנגב. הפצצות התפוצצו בשטחים חקלאים פתוחים סמוך לגבול עם רצועת עזה בתחום המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים כתוצאה מפגיעת פצצות המרגמה ולא נגרם נזק.

שלשום בבוקר תקף חיל האוויר אתר לייצור רקטות של חמאס בצפון רצועת עזה ושתי מנהרות בדרום הרצועה. זאת, בתגובה לירי רקטת קסאם לעבר מערב הנגב. רקטת הקסאם התפוצצה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או נזק. בתחילת השבוע מטוסי קרב של צה"ל תקפו מטרות ברצועת עזה. לדברי גורמי רפואה פלסטינים שבעה פלסטינים נפצעו בהפצצות. פעולת צה"ל הגיעה שעות לאחר שיגור של רקטת קסאם מרצועת עזה לשטח ישראל.

פלסטיני מתאמן בירי רקטות קסאם. רויטרס
פלסטיני מתאמן בירי רקטות/רויטרס

השבוע אישר שר הפנים של חמאס, פתחי חמאד, את הצהרותיו לפיהן הושגה הסכמה בין כלל הפלגים הפלסטינים ברצועה לפיה אף אחד מהם לא ישגר רקטות לעבר ישראל אלא במצב בו ישראל תסלים את המצב או תפלוש לרצועה.

עם זאת, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, הכחיש את "השמועות שהפיצו חלק מאמצעי התקשורת לפיהן חתמנו על הסכם עם הפלגים האחרים להפסיק זמנית לשגר רקטות על היישות הציונית". אבו עוביידה הביע פליאה "ממה שפרסמו אמצעי התקשורת", והבהיר כי "ההתנגדות וירי הטילים הינם קלף חזק בידי העם הפלסטיני, ולא נזרוק את הקלף הזה בשום אופן, אפילו אם הכיבוש יעזוב את כל השטחים הפלסטיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully