וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח רע בטעם החיים

רינה רוזנברג

26.11.2009 / 10:05

ארבעה ימים לאחר שהחברה הורידה סדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה, היא מוסיפה סדרה נוספת לרשימה המסריחה ומבקשת מהצרכנים שלא לצרוך אותה

ארבעה ימים לאחר שחברת קוקה קולה הורידה סדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה באריזות 1.5 ליטר מתאריכי תפוגה 18-19 במרץ 2010 היא מוסיפה תאריך תפוגה נוסף לרשימה ומבקשת היום מהצרכנים שלא לצרוך גם את הבקבוקים מתאריכי תפוגה ה-22 במרץ 2010.

לדברי נציגי החברה הבעיה נובעת מתקלה אצל יצרן הפחמן הדו חמצני של החברה. תוצאות הבדיקות שהתקבלו בחברה מראות כי חלק מהבקבוקים מסדרה זו מכילים עקבות מזעריים של תרכובות של בנזן וגופרית שנובעות גם הן מהפחמן הדו חמצני שסופק, אך אינן מהוות סכנה לבריאות.

חברת קוקה קולה טוענת כי רוב המוצרים הפגומים נעצרו לפני יציאתם לחנויות, והרוב המכריע של אלו שכן הספיקו להגיע למדפים נאספו מרשתות השיווק ומחנויות אחרות.

כמשנה זהירות החברה מבקשת שוב מהצרכנים שיש ברשותם בקבוק קוקה-קולה או דיאט קוקה-קולה, באריזה 1.5 ליטר, אשר תאריך תפוגתו 18 במרץ 2010 או 19 במרץ 2010 או ה-22 במרץ 2010 (תאריך התפוגה מודפס על גבי התווית) שלא לצרוך אותם אלא לפנות לשרות הצרכנים בטלפון 1-800-587-587 לצורך קבלת מוצר אחר תמורתו.

מחברת קוקה-קולה ישראל נמסר כי היא "מתנצלת שוב על חוסר הנוחות לציבור, ומודה לצרכניה על ההבנה ועל שיתוף הפעולה. כמו תמיד, נמשיך לעשות הכל כדי להבטיח ללקוחותינו הנאמנים שביעות רצון מלאה ממגוון מוצרי החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully