וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות חברת הכשרת היישוב הצטמצמו ב-28%

יעל חלק

26.11.2009 / 10:30

כך מדווחת הבוקר החברה שבשליטת משפחת נמרודי. עוד דווח כי הצמצום בהיקף הוצאות הבנייה הוביל לירידה בהוצאות החברה, ולמעבר לרווח תפעולי בהיקף של 44 מיליון שקל

הכשרת היישוב שבשליטת משפחת נמרודי, מדווחת הבוקר על תוצאות הרבעון השלישי - הכנסות החברה הצטמצמו ב-28% והסתכמו בכ-230 מיליון שקל. צמצום בהיקף הוצאות הבנייה הוביל לירידה בהוצאות החברה, ולמעבר לרווח תפעולי בהיקף של 44 מיליון שקל, לעומת הפסד של 953 אלף שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה מציגה החברה מעבר לרווח נקי בהיקף של 39 מיליון שקל, המיוחסים לבעלי מניות החברה, לעומת הפסד בהיקף של כ-42 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הכשרת היישוב עוסקת בתחומי הנדל"ן, מלונאות, שלטי חוצות ועיתונות. בפתח הדו"חות הכספיים מפנים רואי החשבון של החברה את תשומת הלב למצב הכספי והעסקי של מעריב: "המשך פעילותה של החברה ויכולתה לעמוד בהתחייבויותיה מותנה במיחזור הלוואות והמשך העמדת מסגרות אשראי".

נכון לסוף הרבעון השלישי למעריב חוב להכשרת היישוב בהיקף של כ-29 מיליון שקל. ב-16 בנובמבר הודיעה החברה למעריב על התחייבות להעניק לה אשראי בהיקף של 10 מיליון שקל אשר ישמש אך ורק לצורך פירעון איגרות החוב (סדרה ג') של מעריב, שאמורות להפרע במארס 2010.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה הכשרת היישוב הכנסות של 146.4 מיליון שקל מפעילותה בעסקיה הנדל"ן, הכנסות של כ-17 מיליון שקל מהפעלת בתי מלון והפסד של 33.6 מיליון שקל מפעילותה בעסקי התקשורת. בסך הכל הציגה החברה ירידה של 15% בהכנסותיה, שהסתכמו ב-681 מיליון שקל. הרווח התפעולי צמח ב-13% והסתכם ב-141 מיליון שקל. בשורה התחתונה מציגה החברה רווח נקי של 69 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-17 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully