וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים של דמעות: נעצר אחיו של זוהר ארגוב

איילה חננאל

26.11.2009 / 8:41

אחד מאחיו של מלך הזמר המזרחי חשוד שגנב רכב ובו תכולת ביתה של אישה שעברה דירה. השוטרים איתרו אותו מתחבא על עץ לאחר שנמלט מהרכב

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) את אחד מאחיו של זוהר ארגוב בחשד שגנב רכב מסוג GMC בעיר רחובות.

תושבת העיר, שרק ביקשה לעבור דירה, גילתה שמישהו ביקש "לסייע" לה בהובלת תכולת הדירה: מעט לאחר חצות שמעה האישה את רכבה מונע, וכשרצה לחלון ביתה, ראתה גנב מסתלק מהאיזור עם הרכב, כשבתוכו תכולת דירתה.

האישה התקשרה למשטרה, וזמן קצר לאחר מכן הבחינו ברכב ניידות מתחנות רחובות ורמלה וסימנו לחשוד לעצור. החשוד סירב, ואף ירד לשולי הכביש כדי לחמוק ממחסום דרכים שהוקם בנסיון לעצור אותו. בשלב מסויים הוא נטש את הרכב ונמלט ברגל לכיוון פרדסי מושב ישרש, שם איתרו אותו השוטרים מסתתר על עץ ועצרו אותו.

ראש המשמרת, הסייר עובדיה אשר, שהבחין באחיו של ארגוב סיפר כי "הוא רץ אל תוך המטע ונעלם. חיפשנו אותו בתוך המטע ולפתע ראיתי אותו יושב על העץ. בשלב זה ביקשתי ממנו לרדת והוא השיב לי 'אני מפחד'. הושטתי לו יד ועזרתי לו לרדת". האח הכחיש את החשדות נגדו ואמר: "איזה רכב? הגעתי מרחובות עד לפה ברגל".

לאח עבר פלילי עשיר בעבירות רכוש ורישיון הנהיגה שלו בפסילה. הוא נעצר והועבר לחקירה, שם לטענת המשטרה, הוא אינו משתף פעולה עם חוקריו. היום הוא יובא להארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully