וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ממרץ: שיחת 1-800 תהיה חינם גם בסלולרי

בר חיון

25.11.2009 / 16:12

נכון להיום, שירות זה היה חינם רק למתקשרים מרשת נייחת. המתקשרים מאחת מהרשתות הסלולאריות משלמים עבור השירות סכום של עד 22 אגורות לא כולל מע"מ, לכל דקת שיחה

משרד התקשורת פירסם היום הוראות חדשות בעניין שיחת חינם למתקשר (שירות חיוג למספרי 1-800 ו- 1-801) וקבע כי החל מה-28 במרץ 2010, כל מתקשר מרשת נייחת או סלולארית לשירותי חיוג אלה, לא יחויב בתשלום.

נכון להיום, שירות זה היה חינם רק למתקשרים מרשת נייחת. המתקשרים מאחת מהרשתות הסלולאריות משלמים עבור השירות סכום של עד 22 אגורות לא כולל מע"מ, לכל דקת שיחה. מאחר ובמקור מספרי 1-800 הושקו כשירות חינם, צרכנים רבים עדיין סבורים כי הוא חינם לכל מתקשר, בין אם הם ביצעו את השיחה מרשת נייחת ובין אם מרשת סלולארית.

התקנה החדשה אמורה לתקן את חוסר השקיפות שנוצר בעניין, ולהפוך את השירות לחינם מכל מכשיר טלפון. בנוסף, במשרד התקשורת מקווים כי התקנה תגביר את התחרות, בכך שכל המפעילים הנייחים והסלולאריים כאחר יוכלו לספק את השירות לעסקים.

כאמור, ההסדר החדש ייכנס לתוקף רק במרץ 2010, כדי לאפשר עריכת תיקוני רישיון ותיקון תקנות המסדירות את התשלומים בין כלל המפעילים, ולאחר היערכות מתאימה של המפעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully