וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לתלמידים: יום חופש לפני מבחן המגן

נעמה טלמור

25.11.2009 / 13:08

שר החינוך נענה לבקשת מועצת התלמידים הארצית: מעתה יוכלו תלמידי תיכון הניגשים לבחינת המתכונת לקבל יום חופש נוסף לצורך למידה

תלמידי תיכון הניגשים לבינת מתכונת יקבלו יום חופש לפני הבחינה, כדי שיוכלו לנצל אותו ללמידה. כך הודיע היום (רביעי) שר החינוך גדעון סער . במשרד החינוך מציינים, כי החלטת השר התקבלה לאחר שנועץ בנושא עם הדרג המקצועי ובעקבות פגישה עם נציגי מועצת התלמידים והנוער בנושא ביום חמישי שעבר. בפגישה פירטו נציגי מועצת התלמידים והנוער את עמדתם וביקשו ממנו לבחון שוב את האפשרות להשאיר על כנה את האפשרות ליום חופש לפני בחינת מתכונת.

לאחר שנועץ בתחילת השבוע במנכ"ל משרד החינוך, ד"ר שמשון שושני, החליט שר החינוך להיעתר לפניית מועצת התלמידים הארצית. "ההיגיון הוא כי יתאפשר יום חופש לפני מבחן המתכונת בדיוק כשם שמתאפשר לפני בחינת בגרות, וכי יש לכך הצדקה עניינית מבחינת ההכנה (הלימודית והמנטלית) למבחן, בהתחשב בהיקפו", נמסר מלשכתו של סער.

יחד עם זאת, החליט סער להותיר על כנה את ההחלטה לקיים לימודים למחרת החזרה מטיול שנתי, "וזאת בניגוד לנוהל שהתפשט במערכת בעבר, שאין לו הצדקה או עיגון כלשהו", אמרו במשרד החינוך.

"אני שמחה שהשר נעתר לבקשתנו ומודה לו", אמרה הדר שומן, יו"ר מועצת התלמידים הארצית. "יום החופשה מנוצל היטב על ידי התלמידים בארץ לצורכי למידה, סיכום החומר, והכנה נפשית לבחינה, שבסופו של דבר מהווה חלק משמעותי מקביעת הציון שיגן עלינו בבחינת הבגרות". שומן הוסיפה כי "מועצת התלמידים והנוער הארצית מהווה אוזן קשבת לכלל בני הנוער במדינת ישראל. נמשיך לפעול למען האינטרסים של בוחרינו, בני הנוער, מסביב לשעון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully