וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח בב"ש: אוזן חוסל בירייה אחת

רמי שני

24.11.2009 / 22:55

משטרת באר שבע ממשיכה לחקור את נסיבות הירצחו של כדורגלן העבר אלי אוזן. עד כה העלתה החקירה כי המתנקש ארב לאוזן, ירה בו מטווח קצר ונמלט

חקירת המשטרה בפרשת רצח כדורגלן העבר אלי אוזן, הלילה (שלישי) בבאר שבע, נסבה בעיקר סביב הדרך שבה בוצעה ההתנקשות, לצד הניסיונות לגלות מי עומד מאחורי הרצח. כעת סבורים חוקרי ימ"ר דרום כי אוזן נרצח מירי של מתנקש, שנהג במכונית או ברכב דו גלגלי, ארב לאוזן כשהיה בדרכו הביתה וירה בו כשהאט את רכבו. על פי ההערכה אוזן נורה בכדור אחד מטווח קצר מאקדח בעל משתיק קול, ונפגע בחלק העליון של גופו. היורה נמלט מזירת ההתנקשות.

אוזן נרצח בשעה שנסע במכוניתו בשכונת רמות בבאר שבע. מכוניתו התנגשה בעמוד חשמל וצוות של מגן דוד אדום שהגיע אליו קבע את מותו. אנשי הצוות הבחינו מיד שלא מדובר במוות כתוצאה מהתנגשות המכונית בעמוד, כיוון שבמכונית היו כתמי דם רבים שהעידו על פגיעה נוספת באיש שלא התאימה לפגיעה מהתנגשות.

במקביל לחקירת הדרך שבה בוצע הרצח, מנסה המשטרה לגלות את זהותו של מבצע הרצח ואת מי שעומד מאחוריו. שמו של אוזן נקשר בשנים האחרונות לכמה פרשיות, בהן פרשת הסחיטות של שחקני כדורגל בבאר שבע, בה אף נעצר ושוחרר אחרי חקירה. עד עתה טרם נעצרו חשודים במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully